Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAKSOSTEN ÄIDIT, muutama kysymys!

Vierailija
28.04.2008 |

Kaverini saa pian kaksoset ja ajattelin ostaa heille lahjaksi jotain vaatetta, muutama käytännön kysymys:

Olisitteko mieluummin ottaneet lapsille samanlaiset asut vai hiukan erilaiset?

Mieluummin ihan vastasyntyneen kokoa (n. 56-senttisiä ajattelin) vai vähän isompaa? Mulla kun on kokemusta vain isoista vauvoista ja 56-senttiset on menneet päälle pari viikkoa mutta kaksoset kai on yleensä niin pieniä että ne menee pidempään?

Kiitos jos jaksatte vastailla!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muuten tytöt ihan normaalin vastasyntyneen kokoisia: 3150 g ja 3080 g, ja 49 cm pitkiä, joten ei ne kaksoset aina pieniä ole. mieluummin 60-senttisiä, toivoin minä

Vierailija
2/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tyttöä, jotka olivat syntyessään molemmat yli 3 kiloisia, joten älä mitään " minikokoja" osta.

Itse pidän samanlaisista vaatteista eri värisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. juuri 56 senttisiä ja helposti puettavia vaatteita. Tosin noitten kanssa voisit vaikka odottaa siihen kun lapset syntyvät niin kuulet pituuden. Itse jouduin nimittäin lähteä ostamaan 45-50 senttisiä vaatteita, koska lapseni hukkuivat niihin 56 senttisiin. Body ja puolipotkarit oli meillä alussa käytössä jatkuvasti, helppo pukea. Lisäks sideharsojen menekki oli yllättävä; toinen lapseni pulautteli jatkuvasti. Ja äitille suklaata. ;-)

Vierailija
4/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olivat aika pieniä syntyessään, koon 50 oli alussa ihan jättimäisiä ja meni päälle tosi pitkään. Mutta läheskään aina näin ei ole tilanne.

Minusta on ollut mukava pukea tytöt samantyylisiin, mutta kuitenkin hieman erilaisiin vaatteisiin. Joskus harvoin laitetaan päälle esim samanlaiset juhlamekot.

Vierailija
5/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3200g ja 2850g.

Vinkkinä vaan että vaipat ja harsot ovat hyviä lahja-ideoita. Vaippoja esim. menee jatkuvalla syötöllä. Kodinykkönen myy hyviä harsoja. Pakkauksessa muistaakseni 10 tai 12 harsoa ja hinta 10¿.

Vierailija
6/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosvauva-arjessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän