Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä hyvät sandaalit 2-vuotiaalle?

28.04.2008 |

Mitkä olisi hyvät sandaalit 2-vuotiaalle? Lesti saisi olla aika leveä. Olen ajatellut hankkia Tepsut -sandaalit, mutta en ole niitä mistään (pk-seudulta) löytänyt. Missähän niitä myydään, muuta kuin ehkä Stocmannilla?

Mitä muita sandaalimerkkejä suosittelisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noi oli vähän liian kalliita, joten ostettiin 2-vuotiaalle Prismasta Pionin sandaalit, joilla oli hintaa 28 euroa. Ainut, mikä noista hyvän kengän ominaisuuksista puuttui, oli TUKEVA kantakappi. Kantakappi siis löytyi, mutta se on vähän pehmeä, mutta muuten oikein tukevan tuntuiset sandaalit. Meillä siis poika.

Vierailija
2/4 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöllä on hyvin pullea jalka, ei oikeastaan leveä, vaan korkea ja meillä on kahtena kesänä ollut superfit merkkiset sandaalit ja ovat olleet hyvät. Superfit lestit ovat kapeita, mutta myyjä kertoi minulle, että superfit valmistaa myös leveälestisiä, mutta niitä yleensä harvemmin tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Itkisessä ja Sellossa.

Vierailija
4/4 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoja en tarkemmin katsonut, sillä meillä ei ole tarvetta juuri nyt. Malli oli sellainen, jossa on kaksi säädettävää solkea jalkapöydän päällä ja yksi tarrallinen solki sitten kolmantena.

Jollen ihan väärin muista, malli oli tämä/tämäntyyppinen:

http://www.ecco.com/fi/fi/mallisto/pienetlapset/4/pienetlapset/4/76331/…