lantionpohjan lihakset yhdynnässä
Naiset, miten käytätte lantionpohjan lihaksia seksissä yleensä ja erityisesti yhdynnässä? Puristatteko koko ajan vai esim kun mies vetää ulos vai miten? Auttaako lihasten käyttö teitä orkun saannissa vai onko iloa vain miehelle?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2008 klo 23:58"]
Naiset, miten käytätte lantionpohjan lihaksia seksissä yleensä ja erityisesti yhdynnässä? Puristatteko koko ajan vai esim kun mies vetää ulos vai miten? Auttaako lihasten käyttö teitä orkun saannissa vai onko iloa vain miehelle?
[/quote]
Tälläisiä naisia lisää maailmaan
En viitsi puristella tai mitään, koska mies tulee aina muutenkin liian nopeasti.
Se on mulle täysin luonnollinen asia, en edes mieti sitä. Antaa mulle paremman nautinnon, eikä sitä osaa olla puristelemattakaan, vai osaako joku?? Miehestä en tiedä, onko hänelle eroa jos puristelen lantionpohjanlihaksiani, en ole koskaan tullut kysyneeksi. Mä saan orkun pelkästään puristelemalla lantionpohjanlihaksia lukiessani jotain eroottista ja kiihottavaa, ilman että käsin tai lelulla kosketan itseäni. Näppärää, esim työpaikalla ;-)
N37
Välillä käytän välillä en. Olen todella tiukka ja välillä mies haluaa, että olen täysin rentona enkä puristele yhtään, sekin on ihanaa.
Eniten se tykkää siitä, että puristelen vaan ihan pohjimmaisilla lihaksilla terskan päätä ja annan emättimen aukon lihasten olla rentoina. Tuntuu kuulemma mielettömältä.
Myös aaltomainen liike joka lähtee aukolta ja supistuu pohjaa kohti on yksi feivöritti.
Välillä vaan puristelen rytmikkäästi tai imen pimpan lihaksilla munaa todella kovaa sisään. Pystyn imemään niin lujaa, ettei se meinaa saada kaluaan vedettyä ulos.
Itse tykkään kovasti siitä, että mies on päälläni ja tulee sisään ja pysyy sitten ihan paikoillaan. Teen työt alla pelkillä lihaksilla ja pystyn näin saamaan orkkuja vaikka kuinka.
Kaikenlaisia tekniikoita on tullut kokeiltua, se edesauttaa myös omaa laukeamista huomattavasti kun tietää mitä tehdä lihaksillaan.
[/quote]
vau mikä nainen. tommosta ku kerran sais..
meillä vaan lahnataan, mutta kelpaa silti :D
Kyllä noita lihaspilluja löytyy 1/1000. Miten tuollaista pillupuristelijaa voi paan kun mälli lentää muutaman työnnön jälkeen. Toista se on lahnojen kanssa joita pystyy jyystämään vaikka tunnin pleikkaria pelaten.
Treenaan lihaksia säännöllisesti, sillä miehellä ei ole mikään iso kalu eikä itselläni luonnostaan mikään supertiukka. Tosin isompaa kalua n. 20 cm ja kohtuupaksua ei meinaa edes sisään saada ja miehet aina sanovat kovin tiukaksi, mutta omasta mielestäni ei nyt ihan niinkään :) Puristan koko yhdynnän ajan ja jos haluan että minusta tuntuu superhyvältä, puristelen rytmikkäästi. Riippuen yhdynnän kestosta eihän sitä jatkuvaa puristamista hurjan kauan jaksa tai teho ainakin heikkenee huomattavasti, mutta siinähän sitä samalla harjaantuu...
Töissä treenaan ilman geishakuulia mutta kotona käytän esim. koiran lenkillä ja laitan painavimmat kuulat mitä olen markkinoilta löytänyt. Se käy jo tosiaan treenistä. Oma orgasmi on sitä parempi mitä kovemmassa kunnossa lihakset ovat.
En käytä, se puristeleminen saa oman olon tuntumaan tukalalle ainakn lähetyssaarnaajassa. Toki jos se tuntuisi itsestä hyvälle tai helpolle niin voisin käyttääkin.
Mutta eipä ole tarpeenkaan, mies kestää maksimissaan muutenkin 10 minuuttia, saattaapa tulla jo 2 minuutissakin.
Hauskan sekaisin kommentit ketjussa. Katsokaa lähetyspäivämääriä!
Mulla tuntuu parhaalle kun puristan koko ajan yhteen, mutta välillä on jo mutenkin miehellä vaikeuksia mahtua sisälle.
Oon treenannut lantiopohjalihaksia geishakuulilla. http://www.rosawilly.fi/product/geishakuulat/lelo-luna-beads-geishakuul… Pitäisi varmaan kysellä, onko kehitystä miehen mielestä tapahtunut. Tykkään käyttää, kun tuo on kiihottavaa myös.
N29
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä naisia lisää maailmaan
Aivan miksi vakkari-isä haluttoman naisen mies ei saisi kokeilla elämän iloksi jotain tiukkapilluist urheiluhenkistä naista, se on loppuelämäni fantsu. siis lypsävä terhakka nuorehko nainen ratsailla.
Toisinaan, kun käyn vain heittämässä rojut torveen vaimo käyttää tehokkaasti lantionpohjan lihaksia ja mälli lentää muutamassa minuutissa. Muuten saisi jyystää puolikin tuntia.
Nostan tän ketjun, koska itsellä gyniksen mukaan on lihakset krampissa, niitä pitäisi oppia rentouttamaan.
En ole ikinä saanut emätinorgasmia, vaikka nuorena kovasti yritin ja nyt oon kuusikymppinen. Olen tullut siihen tulokseen, että mulla ja joillakin muillakin naisilla hermotus vaan menee niin, että sitä ei sinne tule, vaikka miten yrittäisi.
Gynis kirjoitti lähetteen fysioterapeutille, mutta vaikka tein ekat kotiharjoitukset varoen, olin kipeä seuraavat 12 tuntia. En halunnut jatkaa. Onko muilla ollut aloitusvaikeuksia fysioterapiassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita lihaspilluja löytyy 1/1000. Miten tuollaista pillupuristelijaa voi paan kun mälli lentää muutaman työnnön jälkeen. Toista se on lahnojen kanssa joita pystyy jyystämään vaikka tunnin pleikkaria pelaten.
Sanopa muuta. Ja ai että ne jotka antaa mennää duunaamaan perseen puolelle. Ei tartte kuin pari kertaa työntää ja mällit voi sen jälkeen lennättää selän yli takkahuoneen marmoripatsaaseen. OOOOOOOOHHH!!!
Vierailija kirjoitti:
Välillä käytän välillä en. Olen todella tiukka ja välillä mies haluaa, että olen täysin rentona enkä puristele yhtään, sekin on ihanaa.
Eniten se tykkää siitä, että puristelen vaan ihan pohjimmaisilla lihaksilla terskan päätä ja annan emättimen aukon lihasten olla rentoina. Tuntuu kuulemma mielettömältä.
Myös aaltomainen liike joka lähtee aukolta ja supistuu pohjaa kohti on yksi feivöritti.
Välillä vaan puristelen rytmikkäästi tai imen pimpan lihaksilla munaa todella kovaa sisään. Pystyn imemään niin lujaa, ettei se meinaa saada kaluaan vedettyä ulos.
Itse tykkään kovasti siitä, että mies on päälläni ja tulee sisään ja pysyy sitten ihan paikoillaan. Teen työt alla pelkillä lihaksilla ja pystyn näin saamaan orkkuja vaikka kuinka.
Kaikenlaisia tekniikoita on tullut kokeiltua, se edesauttaa myös omaa laukeamista huomattavasti kun tietää mitä tehdä lihaksillaan.
Huh, päästäpä rakastelemaan tuollaisen lihashallinnan omaavan naisen kanssa. Siinähänän molemmat voivat laueta ilman edestakaista liikettä! m58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia tekniikoita on tullut kokeiltua, se edesauttaa myös omaa laukeamista huomattavasti kun tietää mitä tehdä lihaksillaan.Huh, päästäpä rakastelemaan tuollaisen lihashallinnan omaavan naisen kanssa. Siinähänän molemmat voivat laueta ilman edestakaista liikettä! m58
Olen ollut naimisissa tuollaisen naisen kanssa, jolla on poikkeukselliset voimakkaat pillun lihakset. Tuolta se naiminen tuntuu ja useimmiten vaimo päällä lauentaan molemmat juurikin liikkumatta edestakaisin. Ajattelin, että olen nopea, kun ei kestä laukeamatta mitenkään, ei edes uusinnassa. Vaimo ei yleensä laukea kuin kerran naidessa, joskus ensin suuseksillä ja toisen naidessa. Mutta ne orkun puristukset on maagisia. Nuorempana pillu oli aina sellainen mankeli ettei mitään rajaa. Ei tulisi mieleenkään puristaa käsillä kalua niin kovaa.
[/quote]
Kyllä seksissä pitäisi aina käyttää lantiopohjalihaksia itsensä ja miehen takia. Jos ei käytä niin ei se edes ole seksiä