Ulkomaille viikonlopuksi ja vauva hoitoon???
Mitä mieltä:
Meillä on vakavasti sairas vauva, joka voi tällä hetkellä hyvin, mutta alkutaival oli hyvin raskas (kuolemanvaara).
Arki on nyt ihanaa ja luotan tulevaan :).
Mies haluaisi kovasti, että lähden hänen kanssaan pe-su reissulle, koska hänellä on mahdollisuus ottaa minut mukaan juhliin Kööpenhaminaan. Reissu olisi minulle lähes ilmainen.
Parisuhde kaipaa hoitoa, mutta kaksi yötä tuntuu niin pitkältä...
Kaikki läheiset tuntuvat olevan sitä mieltä, että matka tekisi minulle todella hyvää kaiken vaikean jälkeen ja keskellä, mutta tulee niin huono äiti olo, jos jätän vauvan hoitoon.
Mitä mieltä??
Vanhempani ovat luvanneet hoitaa vauvaa, joka siis tuntee mumminsa hyvin. Vauva olisi 7 kk matkan aikana ja syö tissin lisäksi myös pulloa.
Huokaus. Miehelle tuntuu olevan tosi tärkeää, että lähtisin. Meillä on aika viileät välit, kun arki menee kiireessä vauvan ja koululaisten hoidon kanssa.
Kommentit (4)
olen kai aika herkässä tilassa, kun mietin jo etukäteen, että jos lähden...
ja " kaikki" ihmettelee kuinka olen jättänyt vauvan kotiin ja mulle tulee tosi paha mieli
Itseensä kun panostaa niin vauvakin voi hyvin.
t sydänvikaisen vauvan äiti joka varmasti jättää vauvan tutun mummin luo viikonlopuksi, koska arki sairaan lapsen kans on RASKASTA ja parisuhde siinä kärsii!
Vauva pärjää varmasti oikein hyvin mummunsa kanssa! Ja varmasti myös mummulle iso juttu jos uskallat jättää silmäteräsi hänen hoidettavakseen!! =) Hyvää matkaa vaan!