¤¤¤MARRAMURUT VK 18¤¤¤
Kommentit (30)
Eilen en minäkään päässyt kirjoittamaan, kun olin ollut häiriöksi ;)...
kmk75; suuren suuret pahoitteluni keskenmenon johdosta! En taaskaan löydä lohduttavia sanoja, surkaa rauhassa ja voimia teille kovasti!!!
oma ( . ) jotain oireita on tullut taas takaisin vaikkakin lievempinä, joten ehkä uskallan toivoa että raskaus jatkuu vielä. No maanantaina on ultra, joten siellä sitten selviää missä mennään...
Täytyy kuitenkin kai ottaa pari tuntia saldovapaata ja lähtä vähän aiemmin kotiin vappua viettämään perheen kanssa. Grillailla meinattiin, mutta mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole, nuoremmalle tytöllemmekin nousi viime yönä kuumetta, joten vapputorit/-markkinat jää myös meiltä väliin...
Musta ei oo tainnutkaan kuulua pariin viikkoon mitään... Anteeksi hiljaiseloni!
Mä aloin viime ke-iltana vuotamaan, ja lähdin sitten päivystykseen yksinäni... Mies jäi esikon kanssa kotiin. Lääkäri teki sisätutkimuksen eikä osannu juuri mitään sanoo, mutta soitti sitten päivystävälle gynelle, joka antoi ohjeeksi odottaa tunnin tai sitten tulla aamulla uudestaan, no mä menin sitten toaamuna naistenpolille ronkittavaksi, sielläkin lääkäri teki sisätutkimuksen ja ultrasi, pikkutonttu voi hyvin ja sydän sykki hienosti ja muutenkin vaikutti tosi pirteältä tyypiltä. Mutta siellä löytyi kohdunseinämän ja sikiöpussin välistä mustelma (!!!), joka siis vuotaa pois, tässä olikin jo pari päivää, etten vuotanut ollenkaan, mutta tänä aamuna tuli taas ruskeaa vuotoa, joten taas on pelko persiissä... Lääkäri kirjoitti mulle 1½viikkoo saikkua (en saa nostella mitään, mistä syystä esikkokin on hoidossa, vaikka on vastoin mun kaikkia periaatteita!, enkä käydä uimassa, enkä kylvyssä, eikä saa olla yhdynnässä...) ja 5.5 kontrollikäynti ja sitten katsotaan uudestaan. Ihana, kun ottavat kerrankin todesta ja pääsee kattomaan mitä tuolla oikein tapahtuu! Mulla on seuraava neuvolakin " vasta" 13.5 ja np-ultra 21.5, joten jos oisin tonne saakka joutunu oottamaan niin hulluksihan mä oisin tullut!
Anteeksi näin omanapaisuus, mutta nyt yritän ryhdistäytyä ja käydä useammin kirjoittelemassa kuulumisia...
Niin ja pahoittelut (en nyt muista nimimerkkiäsi) jolle ei tulekaan marrasmurua! (voipi olla että ens viikolla joudun ite samanlaisia tulemaan kertomaan...)
napero ja pikkutonttu 10+1 toistaiseksi...
ja naperolle tsemppiä tulevaan.. toivottavasti kaikki on hyvin..
Ihana ilma.. käytiin kaupassa ja kyllä oli porukkaa!!
JOHAN SEN OLI JOKU HUOMANNU ETTÄ OLLAAN MARRAMURUT:D
MUN MOKA, SORRY!
Mutta vielä kaikille hyvää vappua..Klara vappen bara vatten:)
simppu 13+0
Kirjotin pitkän viestin äsken ja ku painoin ok, nii tuli vaan viesti että ole hyvä ja kirjaudu (mä olin kirjautunu!!) ja koko viesti katos bittiavaruuteen. Eikö enää voi tehdä niin, että avaa sen vastausikkunan uuteen ikkunaan. Mä oon aina tehny niin, niin muistaa paremmin mitä kellekin kirjottaa, ei näemmä onnistu enää...argh.
No lyhyesti. Ensinnäkin Kmk75 suuren suuret halit ja tsemppiä ja voimia jaksaa tämän yli!
Naperolle tsemppiä. Tiedän, että olet kauan yrittänyt, joten jokainen ylimääräinen vuoto pelästyttää. Hematoomat voivat lisätä tosiaan keskenmenoriskiä, joten ole tarkkana sen nostamisen kanssa. Tsemppiä sulle kovasti!!! Minäkin vielä joka wc-käynnillä tsekkaan paperin, että näkyykö punaista...
Päätä särkeny koko päivän katastrofaalisen huonon yön jälkeen. Panadol ei auta, joten ei auta muu ku kärsiä, jospa huomenna olis parempi päivä.
Iloista vappua kaikille!
Koralli 9+6
Mä rupesin teille vastaamaan nii tää pyytää kirjautumaan!!! MÄ OON KIRJAUTUNU! Tollo masiina!!!
Noh, ikäviä kuultavia teillon ny vappuiltana....Tsemppii kaikille KOVASTI!
No omakin olo on ku hakattu mut ei se auta ku vääntäytyy aamuks duuniin... *huoh*
See U
Anna ja Masukki rvko 13kohan se ny jo on... kaamee
Mulla ei mee vieläkään kaaliin että tänään on perjantai. Mä oon ihan maanantaissa kun tuo eilinen oli vapaa. Ensimmäinen vapaa viikonloppu sitten maaliskuun!! Mitähän sitä tekis? Ulkona on lämmintä 22 astetta eli ihan kesäkeli. Ei oikeen osaa ees pukeutua, kun ajattelee että nyt on vasta toukokuu.
Mikä tätä sivua vaivaa kun jatkuvasti junnaa paikalleen, vai onko o ongelma mun koneessa?
crabu-87 13+3
Eli sama rata jatkuu..
Halaan wc-pönttöö 24/7.. mä en jaxa enään.. Mikään ei maistu tai kiinnosta, jopa yöllä pitää mennä oxentaa..
mut jos tää muxu on yhtään samanlainen kun meidän kuopus (-07) niin oxennan VÄHINTÄÄN tonne rv 30+.. toiv. en..
Np-ultra oli vappuaattona. Kaikki ok, 1 vauva, vastasi viikkoja, toki la siirtyi päivällä taaksepäin eli la 19.11.2008
kmk75: otan osaa.. pahalta tuntuu teidän puolesta..
Nyt nukkumaan, öitä!
t. jonzku80 rv11+2
Kyllä on ollu todella hiljaista. Meinasin eilen kirjoittaa tänne mutta kun en viittis alkaa puhuu täälä ihan yksinään. Vai onko muilla ongelmia tänne pääsyssä? Mulla oli sillon kerran, sen jälkeen ei ole ollut.
crabu-87 13+5
minä kirjoittelen enimmäkseen tuolla mesen puolella, mutta sielläkin oli tänään niin hiljaista että tulin tänne pyörimään aikani kuluksi :)
Juu täälläkin on ollut ongelmia vauvansivujen kanssa, joko ei saa kirjauduttua (tänään onnistui kolmannella yrityksellä) tai sitten kone käskee kirjautumaan vaikka on jo kirjautunut. Lisäksi kun laittaa esim. näytä kerralla 50 viestiä, niin kun vaihtaa palstaa, niin se pomppaa takaisin 10:neen viestiin. Ärsyttävää, annoin juuri myös palautetta.. Onneksi ei sentään ole vielä häiriköksi haukuttu :)
Muuten kaikki on ihan mainiosti, hiukan huolestuttanut pieni tiputtelu vuoto eilen aamulla, mutta kun soitin sairaalalle, sanoivat ettei syytä huoleen, jos ei ole kipuja eikä vuoto ole runsasta. On kuulemma ihan normaalia siihen aikaan kun menkkojen pitäisi olla. Nyt siis 12+2, eli juurikin sitä aikaa. Oli myös pientä tiputtelua kuukausi sitten samaan aikaan, ultrassa kaikki kuitenkin ok. Pieni sydän löi vimmatusti ja heilutteli käsiään ja jalkojaan kovasti. :) Toivotaan siis parasta ja pelätään pahinta. Ajattelin silti varmuudeksi soitella huomenna neuvolaan, josko voisi kokeilla kuunnella sydänääniä, että kaikki ok. Eikös ne jo näillä viikoilla pitäisi ihan hyvin kuulua? Vaikka neuvolan doppler ikivanha masiina... :)
Shayen
Halirutistus sinulle! Ei tollasia uutisia toivois kenellekkään, vaikka kuinka olis ventovieras.
Mä huomasin että ollaan marramurut, mutta en muistanut siitä viime viestissä kirjoittaa.
Kymenlaakson alueella aurinko paistaa ja lämmintä on 20 astetta. Pitäis laittaa vähän tuota parveketta kesäkuntoon, matto lattialle ja sitten pitäs hommata jonkunlaista pöytää ja tuolia sinne että sielä voi sitten istua. Tilaa on ainakin, meidän parveke kun on n. 7 metriä pitkä. Viime kesänä en tuota saanut aikaiseksi.
Olo on hyvä. Varsinaisia raskausoireita ei ole muita kuin tuo masun kasvu. Joku kirjoitti (mä oon niin hyvä muistamaan näitä nimimerkkejä) että on siinä vaiheessa kun moni kattoo että onko lihonut vai raskaana. No mä en oo ainakaan lihonut, mutta mistäs ne tuntemattomat sitä tietää. Pitänee alkaa pikkuhiljaa ostaa uutta vaatetta ettei tarvitse turhaan venytellä näitä nykyisiä vaatteita ja onpahan hyvä syy saada uutta vaatetta =)
Kuinka moni on tehnyt edes jonkun moista vauvanhankintaa?? Mä en oo yhen yhtä tavaraa/vaatetta ostanut. Uskon ja luotan siihen että äidiltä saan pikkusisaruksieni vauvavaatteita ja isoveljellä kun jo 4 lasta ja hänen vaimonsa aikanaan sanoi että tuut meiltä sitten hakee noita vauvanvaatteita. Olen myös huutonetistä kattonut, sielä on paljon noita unisex vaatepaketteja myynnissä. Me kun ei meinata ottaa sukupuolesta selvää.
Mä taidan lähtee nyt aamupalalle ja sitten mua odottaa suht iso pyykkikasa silitystä.
crabu-87 13+1