Kun kysytään tulotietoja viimeksi toimitetusta verotuksesta, tarkoitetaanko
Kommentit (10)
Vuoden 2007 verotus valmistuu ensi syksynä. Viimeisin toimitettu/valmistunut verotus on vuosi 2006.
niin ne.
Voisiko riippua mihin tarkoitukseen?
siihen ei ole korjattavaa, niin sehän jää sellaisenaan voimaan. Ja sen veroehdotoksen mukana on myös ne lopulliset paperit. Vain niille, jotka tekevät korjauksia ehdptukseen, tulee syksyllä uudet paperit... Ja minun kohdallani siis tulotietoja kysytään lainahakemuksessa.
Vierailija:
Vuoden 2007 verotus valmistuu ensi syksynä. Viimeisin toimitettu/valmistunut verotus on vuosi 2006.
Vuoden 2007 verotus valmistuu ensi syksynä. Uskokaa nyt jo.
Pankille varmaan kelpaakin, mutta esim. Kelalle ei kelpaa.
Vierailija:
Vuoden 2007 verotus valmistuu ensi syksynä. Uskokaa nyt jo.
Mutta kun pyydetään viimeisin verotustodistus, josta näkyy tulot & lainat, niin kun on jo tullut se vuoden 2007 lipare, niin miksi se ei kelpaisi? Minun tapauksessani ainakin tieto olisi harhaanjohtavaa, jos laitan liitteeksi vuoden 2006 verotustiedot, koska silloin minulla oli lainaa 2000e ja nyt on 80 000e (asuntolaina miehen kanssa puoliksi).
Jos oot hakemassa äippärahaa, niin hae viimeisen puolen vuoden tulojen mukaan! Tarkastelujaksoa voidaan pidentää, jos oot vaikka jäänyt työttömäksi - saat päivärahan työtulojesi mukaan.
Missä on merkitystä lainan määrällä? En tajuu...
Väännänpä ja toistanpa vie-lä ker-ran hi-taas-ti.
Todennäköisesti pankille kelpaa se 2007 lipare, vaikkei se olekaan lopullisesta verotuksesta. Pankkiahan kiinnostaa lähinnä maksukykynne. Vuosi 2007 ei silti ole viimeisin toimitettu verotus, vuoden 2007 verotus valmistuu ensi syksynä.
Jos taas haet esim. äitiyspäivärahaa, Kelalle se vuosi 2007 ei kelpaa, ei mitkään lipareet. Kelalle kelpaa vain viimeisin valmistunut verotus eli vuosi 2006.
Vaikka siinä on myös ne " viralliset todistukset" mukana, jotka kehotetaan säilyttämään myöhempää tarvetta varten?
T: ei ap, mutta joka myös juuri pohti samaa asiaa