Mitä lahjaksi teinipojalle?
Pää on ihan tyhjä: mitä 15-vuotiaalle sukulaispojalle antaisi joululahjaksi? Hänellä ei käsittääkseni ole mitään ihmeempiä mielenkiinnonkohteita, harrastaa jonkin verran liikuntaa, muuten tuijottaa vain älypuhelinta. Vaatteita en halua antaa, sillä on ulkomuodostaan tosi tarkka. Ideoita? :)
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:27"]14v poikana voisin ainakin antaa jonkinlaisia ideoita.
-Lahjakortti varustelekaan/tai jotain kivaa/jännää sieltä, esim. kenttäpulloja (pirun hyviä kaikessa!) Tai sitä kofeiinisuklaata pari pakettia.
-Kuulokkeet jos kuuntelee musiikkia (tämä vähän hankala koska jos sukulaispoika, voi budjetti olla melko rajallinen)
-Kysy vanhemmilta onko netflix? Jos ei, osta esim. pariksi kuukaudeksi! Itse ainakin tykkäisin.
-joku uutuuspeli koneelle/pleikalle/boxille jos sellaisen omistaa ja tykkää pelailla
-DVD (joku huumoripainoitteinen tai joku Marvelin, esim. captain america
-aku ankan niitä paksuja kokoelmakirjoja (kalliita tiedän, mutta jos tykkää akuista niin mahtava lahja
-esim. pelit tai pelaaja lehti jos tosiaan peleistä tykkää yleisesti
Tossa tosiaan jotain ideoita, toivottavasti löydät jotain kivaa!
[/quote]Et todellakaan ole 14v itse!
Miten niin :D Mua ei vaan kiinnosta kamalasti mopot nii en ehkä vaikuta perus 14v pojalta.
Tuommoiselle 15 v varmasti seksilelut ja filmit on mieleinen lahja. Pitää olla hienotunteinen ja vähän varoittaa että avaa yksin. Kuitenkin tuon ikäinen harrastaa ja sooloseksissä ei ainakaan tartu tauti.
Ja 27 jatkaa, minäkin ostan muuten aika ison osan vaatteistani varustelekasta, ihan sen takia että en tykkää rumista dc-huppareista.
Aihelajeja:
Tietokone
Älypuhelin
Pc kamat
Mopot
Netflix
Raha
Flesu
Kamera
Pikku työkalupaketti (mopon korjauksessa tarpeellisia), boksereita, rahaa, kunnon kuulokkeet
Näiden lisäksi taiteellinen 15v poika saa tusseja ja luonnosteluvihon
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:08"]Minusta rahalahja on paras siksi että sen voi käyttää mihin haluaa ja rikkakin on hyvä rokassa jos vaikka säästää johonkin isompaan. Harva oikeasti tarvii mitään tavaraa nykyään. Meillä lapset toivoo rahaa lahjaksi.
[/quote]
Mieluiten antaisin ihan fyysisen lahjan, sillä kaikille muille suvun lapsille olen jo paketin hankkinut. Tällä pojalla ei kuitenkaan ole sellaisia selviä kiinnostuksenkohteita kuin muilla, että lahjaidean löytäminen olisi yhtä helppoa. Hän ei esimerkiksi lue mitään tai pelaa. Kiinnostunut pääasiassa tytöistä ja kavereista. :)
Varusteleka ON ihan asiaa. Olen ostanut sieltä mm. reissurepun - itselleni. Jotain Saksan armeijan vanha kamaa. Teinipoikani ostaa suklaata ym mättöä.
N40+
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:27"]
14v poikana voisin ainakin antaa jonkinlaisia ideoita. -Lahjakortti varustelekaan/tai jotain kivaa/jännää sieltä, esim. kenttäpulloja (pirun hyviä kaikessa!) Tai sitä kofeiinisuklaata pari pakettia. -Kuulokkeet jos kuuntelee musiikkia (tämä vähän hankala koska jos sukulaispoika, voi budjetti olla melko rajallinen) -Kysy vanhemmilta onko netflix? Jos ei, osta esim. pariksi kuukaudeksi! Itse ainakin tykkäisin. -joku uutuuspeli koneelle/pleikalle/boxille jos sellaisen omistaa ja tykkää pelailla -DVD (joku huumoripainoitteinen tai joku Marvelin, esim. captain america -aku ankan niitä paksuja kokoelmakirjoja (kalliita tiedän, mutta jos tykkää akuista niin mahtava lahja -esim. pelit tai pelaaja lehti jos tosiaan peleistä tykkää yleisesti Tossa tosiaan jotain ideoita, toivottavasti löydät jotain kivaa!
[/quote] Hei kiitti, toi varusteleka onkin hyvä idis josta löydän taatusti pojalle mieleisiä tavaroita (hän 18, mut tiiän että tykkää noista). Joten KIITOS!
Tekopimppa onkin kiva avata lahjapaketista sukulaisten silmien alla - mistä näitä lahjaideoita oikein satelee?
Meillä toivoi kunnon kuulokkeita ja lahjakorttia joko varustelekaan tai EMP:lle.
Meidän salia ja muuta liikuntaa harrastava 16-vuotias poika toivoi joululahjaksi lahjakortin stadiumiin! :) kai nyt nuo muutkin urheilukaupat kävis mut erikseen stadiumiin toivoi :D
Nilkkasukkia paketti, saa pojat värähtelemään.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:19"]
Fleshlight on hyvä lahja 15-vuotiaalle teinipojalle, mutta muista pistää pullo liukkaria mukaan. Peniksen työntäminen Flesun sisälle ei muuten onnistu.
[/quote]
Fleshlight olisi ihan varmasti mielisin.