Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette halua lapsia enää yli 35-vuotiaana, tai jopa yli 30-vuotiaana?

Vierailija
27.04.2008 |

Tunnetteko itsenne todella niin ikälopuiksi, ettette enää " jaksa" lapsia vai mikä on?

Minulla alkaa olla 35 mittarissa, ja olen elämäni kunnossa kaikin puolin. En siis keksi ensimmäistäkään syytä, miksi en voisi vaikka lastakin vielä yrittää hankkia.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nimenomaan tätä " white-trash" porukkaa. Ainakin kaikki tuntemani ovat. Ei koulutusta, ei työpaikkaa, ei mitään.

Ja ollaan vielä olevinaan niin aikuisia että huhhuh.

Vierailija
22/49 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset vaatimukset kaksvitoselle sinulla.

Vierailija:

Mielestäni paras lastenhankkimis ikä on 25v. Ja kuitenkin tärkeää on koulutus, työhistoria, eletty elämä, koti ja talous kunnossa, sitten ei kun lapsia tekemään!

Mutta kukin tyylillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla tänne selittämään miten nuoret äidit on white trashia.

itse olen nuori äiti ja kyllä, olen aikuinen, töissäkäyvä hyvä vanhempi. en usko että kehtaisit sanoa tuota face-to-face. yleistäjä.

Vierailija
24/49 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta tuli tehtyä siihen mennessä ja siihen saa jäädä. Fysiikka ei kestä, riskit kasvaa ja valvomisia ei jaksa.

Vierailija
25/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 30v. Lapseni ovat 9v ja 7v. Nautin suunnattomasti vähän vanhemmista lapsista, en ole koskaan ollut kovin innostunut vauvoista. Minusta on mukavampaa auttaa läksyissä, käydä reissussa yhdessä jne. Aion laittaa piuhat katki, kun nyt pian ikäkin sen sallii. En HALUA enää aloittaa alusta. Parin vuoden sisään tulossa ulkomaille komennus, en kaipaa vauvaa sitä estämään.

Vierailija
26/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele lasten teko olen tullut mummoksi 37 vuotiaana ja toisen kerran 39 joten.. :)

Vierailija
27/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Unentarvehan vähenee vanhemmiten, joten tuon ikäinen jaksaa taatusti paremmin kuin kymmenisen vuotta nuorempi. Itselläni oli parikymppisenä unentarve sellaiset 10-12 h, nyt 35-vuotiaana 7-8 h. Melkoinen ero. Ja odotan siis esikoistani.

Vierailija
28/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan miltä sitten tuntuu kun nukutkin sen 1-5h yössä ja senkin pätkissä. MInusta muuten tuo nuorempana paljon nukkuminen ei johdu mistään tarpeesta, vaan ihan vaan siitä että on mahdollisuus maata ja velttoilla puoli vuorokautta.

Vierailija
29/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena. Olen sellainen, joka menee myöhään nukkumaan ja herää varhain. Nukkuminen on ajanhukkaa.

Vierailija
30/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi pärjää paremmin ILMAN unta kuin vanhempi.

Vierailija
31/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

katsotaan miltä sitten tuntuu kun nukutkin sen 1-5h yössä ja senkin pätkissä. MInusta muuten tuo nuorempana paljon nukkuminen ei johdu mistään tarpeesta, vaan ihan vaan siitä että on mahdollisuus maata ja velttoilla puoli vuorokautta.

On ihan tutkittu juttu, että unentarve vähenee vanhetessa: vastasyntyneet nukkuvat lähes koko vuorokauden vrs. iäkkäät nukkuvat 4-5 h vuorokaudessa.

Vierailija
32/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuorempi pärjää paremmin ILMAN unta kuin vanhempi.

Mistä voit tietää, etten ole joutunut valvomaan muista syistä? Olen toista mieltä kanssasi pohjautuen näihin tutkimuksiin unentarpeesta. On hieman eri asia valvoa yö, kun tarvitsisi kymmenisen tuntia unta kuin seitsemisen tuntia unta.

Vierailija
33/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti menee hyvin.

Vierailija
34/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iäkkäämmällä kokonaisunenmäärä jää viiteen tuntiin. Itse en usko, että 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan unentarve on erilainen.

Vierailija
35/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toivottavasti menee hyvin.

Vierailija
36/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jaksanut ihan hyvin. Ensimmäisen lapsen sain ollessani 32v ja toisen ollessani 36v.

Meidän lapset ovat olleet aina hyviä nukkumaan. Laitokselta asti ovat heränneet kerran aamuyöllä rinnalle maitohuikat imaisemaan ja sitten taas on jatkettu unia eli hyvin on tällainen " vanha mammakin" jaksanut ;)

Vierailija
37/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

iäkkäämmällä kokonaisunenmäärä jää viiteen tuntiin. Itse en usko, että 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan unentarve on erilainen.

Lääkityksillä valitettavasti puututaan tähän seikkaan liian usein, esim. antamalla rauhoittavia päivällä, jotta vanhus nukkuu päiväunet ja unilääke yöksi, jotta nukkuu yön läpi. 20- ja 40-vuotiaan unentarve on erilainen, toki yksilöllisiäkin eroja on.

Vierailija
38/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuulostat tosi väsyneeltä jo nyt :))))

Vierailija
39/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäneet unilääkkeitä. Lepäsivät paljon.

Vierailija
40/49 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sä kuulostat tosi väsyneeltä jo nyt :))))

Vaikka nukuin makoisasti 8 h yöunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme