Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohtu supistella jo rv:lla 12? Itsellä välillä tuntuu toispuoleisesti supistuksen tapaista,

Vierailija
04.12.2008 |

ja saattaa kevyesti säteillä reiteenkin. Ei kivuliasta, mutta tuntuu kuitenkin. Ja erittäin herkästi ns repäisykipuja, esim jos nousen nopeasti tuolista ylös tai venyttelen tmv. Normaalia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo supistelu johtuu? Rasituksesta? Vai onko vaan ihan tavallista? Mulla nyt 3. raskaus :)

ap

Vierailija
2/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi kolmas raskaus supistella jo rv 10.

Eli ihan normaalilta kuulostaa. Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, että jo kolmatta kertaa kasvava kohtu on herkempi. Muistan, kun terkkarin sijainen ihmetteli, kun kerroin supisteluista jo niin aikaisilla viikoilla (rv 10). Tämä kolmas raskaus oli supistelevin muutenkin, mutta hienosti meni, typy syntyi rv 38+1.

Vierailija
4/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksesi johtuvat todennäköisesti siitä.. Itselläni alkuraskauksissa oli paljonkin kirpistelyä. Lepää riittävästi ja syö oikein ja muista lisätä juomistasi..vesipullo lähettyvillä. Tarkistuta rauta-arvosi tarvitsetko lisä rautaa ja ryhdy syömään foolihappo valmistetta. Apteekin farmaseutit antavat hyvät ohjeet tarkemmin.. Mukavaa loppu odotusaikaa!

Vierailija
5/5 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa raskauksissa olen tuntenut supistuksia vasta kun synnytys on ollut alkamassa... ja nyt jo näin varhain, huh.. kunpa synnytys tulisi sitten olemaan kerrankin nopeampi ja sujuvampi! Tosin eihän näin aikaisien viikkojen supisteluilla ole merkitystä vielä, ja tietty toivon ettei alkaisi mitenkään liikaa supistella.

Mutta eipä tässä sitten mitään hätää jos on normaalia :) Tänäänkin olen ollut jouluostoksilla ja olin "puolikuollut" kun tulin kotiin, joten ei kai ihme jos supistaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi