Onko miehesi raiskannut sinut? Miksi? Miten? Otitko eron? (ev)
Kommentit (8)
jos olisin vastustellut, olisi luultavasti lyönyt tms. Joten annoin suosiolla. Ei sattunut enkä tunne tästä kaunaa, ihan omassa sängyssä oltiin, ja syy oli, että mies halusi näyttää valtansa. Erottu ollaan, mutta ihan toisista syistä.
Sanoin periaatteessa, koska uskon, että " oikeassa" raiskauksessa olisin kärsinyt niin henkisesti ja fyysisesti. Nyt oli kuin yksi pano muiden joukossa, jota ei olisi tapahtunut jos mies ei olisi halunnut.
minä olin lukemassa kirjaa yöpuvussani sängyssä. Yöpukuni oli tyyliin Nanson puuvillainen, pitkähihainen ja nilkkaan asti ulottuva. Mies tuli huoneeseen, vetäisi verhot kiinni, laski housut nilkkoihin ja nosti minut sängystä, pakotti polvilleen sängylle ja tuli sisään. En olisi vastustellut, jos olisi ehdottanut seksiä, tuntui jotenkin ihan käsittämättömältä se tilanne. Tuli vaan, otti ja läksi.
Kuopus oli vielä tosi pieni ja ehkäisynä joko vaahto tai kortsut. Mies inhosi kumpaakin, imetin kuopusta ja äijä raiskasi mut peräaukkoon, en voinut huutaa enkä saada isoa hepulia, olisi kuopuskin herännyt. Aamulla äijä ei muistanut mitään.
Ollaan erottu. Tuo tapahtuma jätti aikamoisen inhon seksiä kohtaan lasteni isän kanssa.
Eli oli parempi antaa suosiolla, vaikka ei aina haluttanutkaan.
oletko itse ollut siinä tilanteessa? Haluatko huutaa vain, jotta pienet lapset heräävät näkemään, kun isä RAISKAA äidin? Entä jos mies suuttuu huutamisesta ja alkaa väkivaltaiseksi? Haloo! Uhrin syyllistäminen on väärin.
Mutta olin siihen aikaan ihan loppu enkä pystynyt ajattelemaan mitään järkevästi. Vauva valvotti, äijä veti lärvit kolme kertaa viikossa, minä tyhmänä ylläpidin kulisseja jne.
En todellakaan halunnut anaaliyhdyntää, enkä mitään muutakaan...
Ei nyt tietenkään tarvitse kertoa yksityiskohtaisesti miten se tapahtui, mutta lähinnä tarkoitin, että oliko miehesi selvinpäin vai kännissä, ja tapahtuuko kotona esim. päivällä vai vai iltaisin/yöllä sängyssä yms.
ap