Lue keskustelun säännöt.
Töykeät moukat Kimi Räikkönen ja Felipe Massa juttelevat keskenään TOISEN IHMISEN puheenvuoron aikana!
27.04.2008 |
Mautonta ja junttimaista, vain sivistymätön moukka käyttäytyy noin.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovat kuitenkin vain keskitason kuljettajia massa nykyään jonkin verran jo edellä.