Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä johtuu kun sormen päistä lähtee nahka?

Vierailija
27.04.2008 |

varmaan kuukauden on sormen päät olleet sen näköiset, kuin olisivat vähän palaneet ja iho kesii pieniltä alueilta. mistä ihmeestä voi johtua? en nyt mitään vakavaa epäilekään, mutta ihmetyttä kun sormenpäät ovat punaiset ja ryppyiset..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa aikaa, saa rasvata koko ajan ja kuoria päivittäin. Minulla on rasvainen iho kasvoissa normaalisti, mutta tämä kevät aina muuttaa sen jotenkin päälaelleen.

Vierailija
2/17 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli muutaman kuukauden jakso, kun nahat lähti sormista ja kämmenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisikohan se. Virustauti, on vaaraton (jos nyt et raskaana ole) ja iho palautuu ennalleen jonkun ajan päästä.

Vierailija
4/17 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi minulla on samajuttu mutten tiedä mistä johtuu olen kyllä itsekin miettinyt mistä johtuu ...

Vierailija
5/17 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pitkään. Ihotautien erikoislääkäri sanoi, ettei tällaisen syytä tiedetä. Voiteita tyrkkäsi matkaan. Ei ne syytä poista. Ihopisteen lääkäri sanoi, että on jotain sisäistä, mene tähystykseen. Menin Mehiäliseen tähystykseen ja hemmo nauroi mut ulos. Ei tää ole näet kuin estettinen ongelma. Että asiakaslähötöisyys on kyllä Suomessa yksi suuri kupla vain. Eikä ole tod. eka kerta!

Vierailija
6/17 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole sama kuin lapsilla kumisaapas ihottuma ja johtuu atopiasta

Vierailija
7/17 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo, joka ei saanut Mehiläisestä apuja. Nyt olen vuosien myötä huomannut, että liittyy jotenkin ravintoaineiden imeytymättömyyteen. Monipuolinen entsyymilisä on poistanut vaivan 99%:sesti kärsittyäni siitä nyt noin 16 vuotta!

Vierailija
8/17 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on psoriasis,Dermovat voide auttaa tuohon mitä kirjoititte,minulla ol7 samanla7sia oireita,lääkäri kirjoitti Dermovat reseptin sitä käsiin 2vk sitren 2den viikon tauko jonka jälkeen aloitatte uudelleen käytön 2vk,tuo voide todella auttaa,kokeilkaa

Vierailija
9/17 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi pesuaineen vaihto täysin luonnolliseen. Käytän Nurmen saippuoita.

Vierailija
10/17 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolo. Kuolo on tulossa, sormista lähtee nahka ja kaikki joutuvat kadotukseen. 

Vierailija
11/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkin rokon jälkioireita.

Vierailija
12/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runk runk koita vähentää sitä runk runk.,voi myöskinnjohtua turhanpäiväista run runk kerroista,salmonella tartunta on myöskin yleistä.Vältä puhtaan veden käyttöä ja runk juttuja.

Vierailija
13/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkärille yksityiselle kysymään tai etänä? Onko ollut allergia, kuivuus, pesuaineen ainesosat, voiteen ainesosat, kemikaali, hankaus, palaminen, liikaa vedessä lillumista, liikaa saippuaa ja liikaa käsidesiä, hiivatulehdus tai muu tulehdus? Apteekista voi myös kysyä lääkevoidetta joka ei haudo, mutta voihan sen selvittää ensin mikä se voisi olla.

Vierailija
14/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi lapsena lähteä nahka käsistä, kun söin paljon appelsiineja. Siinä kuoressa kun oli jotain ainetta, enkä ymmärtänyt pestä käsiä appelsiinin kuorimisen jälkeen.

Vierailija
15/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seetanan runkut eikö oppi mene kaaliin ,kyllä siinä nahka.....................................

Vierailija
16/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia yleisin syy.

Vierailija
17/17 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee päräreiästä kun rakkaani on intohimoinen eli mikä oli kysymys beibi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi