Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko tää olla sitä mitä mä luulen?

Vierailija
04.12.2008 |

Lasta toivomme....seksiä oli oviksen aikaan ja nyt on alkanut mahasta nipisteleen vähän silloin tällöin. Ja olen ollut ripulilla muutaman päivän...voiko nää olla oireita raskaudesta? Kenelläkään ollut tällaistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paska lentää, niin raskauttahan se tarkoittaa.

Vierailija
2/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeisten ehkäpä voisko olla -juttuja! Toisaalta muistan kyllä, millaista se oli ensimmäisen kanssa... Kyllä kaikki tuntemukset ja nippailut sun muut pähkäiltiin, josko se nyt sitten ois sitä! No joo, kun totuushan on kuitenkin, että samallakin naisella eri raskaudet oirehtii eri tavoilla. Ekassa nippailee, toisessa yököttää, kolmannessa pyörryttää jne. eka oireina.

Niin, ne mahan nippailut, vatsan löysyys, vatsan turvotus, heikotus, väsymys, vilutus jne mitä näitä nyt on. Ne kaikki VOIVAT olla raskauden eka oireita, toisaalta ne ovat myös menkkojen alkamisen oireita. Ovat siis hormoonitoiminnan oireita, ja kertoo milloin mistäkin.

Totuus on, että raskaus kyllä selviää aikanaan, ja ne muutamat päivät ehkä viikkokin, jonka joutuu odottamaan, ennnen kuin voi testin tehdä, menevät kyllä pian ja ovat vain pientä alkusoittoa kaikelle, jos se testi sitten näyttää viimein plussaa.

Eli kärsivällisyyttä siskoseni, ja onnea matkaan!

äiti x 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän ne raskaudet kannattaa kysellä, eikö tehdä raskaustestiä aikanaan.

Mites minä, olenko raskaana? En ole ihan varma onnistuimmeko harrastamaan seksiä oviksen aikoihin... ;-D Mutta ihan kuin vatsa pömpöttäisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi