Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon

Vierailija
26.04.2008 |

Ikää on lähes 25 vuotta. Olen poikamies enkä ole kokenut edes ensisuudelmaa. Montako prosenttia ikäisistäni on samassa tilanteessa? Perheen perustaminen ja omien lasten saamien tuntuu olevan ihan mahdottoman kaukana.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haaveilet perheestä, kannattaa varmasti miettiä, olisiko jotain, mitä voisit tehdä tavataksesi naisia. Esim. aloittaa jokin uusi mukava harrastus minkä piiristä saisi uusia tuttavuuksia tms.

Mutta et ole ainoa.

Vierailija
2/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin 4 % on samassa tilanteessa..

Eli 96 % on harrastanut seksiä sun ikäiseen mennessä, huhhuh, taidat olla aika säälittävä tapaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dokkari oli kyseessä?

Jaha. Säälittävä tapaus? Juu, kyllä mä itse asiassa tiesin tän jo ennestään.

Nimimerkki: Kokematon

Vierailija
4/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemattomana noin pitkälle?? Onko periaatepäätös vai...?

Vierailija
5/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tämä ole kovin vaikeaa ollut. Olen hieman ujo enkä käytä päihteitä. Eihän sitä nyt väkisin voi mennä kaulailemaan ketään...

Vierailija
6/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ulkoiset puitteet on kunnossa, luulisi että ei tarvitse väkisin halaillakaan??? Naiset arvostaa kyllä esim. baarissakin jos mies on hyvässä kuosissa eikä nakit silmillä, niin siis ne naiset jotka itse ovat lähes selvinpäin....

Vierailija
7/25 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kokemattomuus tee sinusta säälittävää.

Vierailija
8/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuudestasi pääset eroon huoran luona, mutta haluatko oikeasti sitä? Enpä usko. Se on vaan tekninen suoritus.

Moni poikuuden menettänyt on vielä kuule 40-vuotiaana ilman oikeaa rakkautta ja perhettä. Se on aikalailla tuurista kiinni myös. Tulee eroja ja pettämisiä ym. ei kaikkea voi suunnitella.

Älä nyt mitään typeriä tilastoja katso vaan elä elämääsi. Pidä silmät auki, jos olet niin ujo ettet baarissa saa sanaa suustasi niin koita netin kautta seuraa hankkia. Kyllä se siitä, oikeasti.

Vierailija
9/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan tanttaraisista voisi jelpata kaveria ja antaa pikakurssin.. täällähän näitä munahaukkoja riittää. Eikö se neitsyen korkkaaminen ole yhtä kiihottava ajatus naisen kuin miehenkin mielestä? ;)

M

Vierailija
10/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

palstan tanttaraisista voisi jelpata kaveria ja antaa pikakurssin.. täällähän näitä munahaukkoja riittää. Eikö se neitsyen korkkaaminen ole yhtä kiihottava ajatus naisen kuin miehenkin mielestä? ;)

M

Vierailija
11/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kumpi on suurempi ongelma. *huokaus*

Vierailija
12/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kokematon eksyy tälle palstalle????

Vierailija
13/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten kokematon eksyy tälle palstalle????

Miksen olisi eksynyt? En ole provo.

Arvasin, ettei kukaan usko!

Vierailija
14/25 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tällä palstalla ei mitään munahaukkatanttaraisia liiku, kyllä ne kuule on ihan muualla! Ja neitsyt mies on ihan toinen juttu kun neitsyt nainen. Se aktin pituus kun on kiinni nimenomaa miehen kestävyydestä, mitä etenkään kokemattomilla miehillä ei ole nimeksikään. Jos akti kestää sen kaksi työntöä, niin ei siinä nainen ehdi päästä edes nautinnon alkuun!

AP, pelkkää seksiseuraa ei kannata hakea. Seksi on NIIN YLIMAINOSTETTUA!!! Ei tunnu kaksiselta, ellei oo tunteita toista osapuolta kohtaan. Mieluumin sit käyt kädellä, kun huoralla... Ja etit sitä " oikeeta" . Ja on kuule paljon ujoja tyttöjäkin, mieti mistä löytäisit jonkun sun tyyppisen. Rupeet kuule käymään kissa/koiranäyttelyissä tms. Tsemppiä!

Vierailija
15/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitti vastauksista.

Vierailija
16/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsippäs kokematon nyt oikeat tsättipalstat missä tehdään seksitreffejä ja eikun matoa koukkuun. Lähdet ihan rehdisti liikkeelle ja kerrot naiselle kun alatte päästä juttuun että kokemusta ei ole vielä kertynyt. Asia on sitten puolin ja toisin selvä kun pääsette siihen tapaamisvaiheeseen. siellä luulisi olevan paljon samassa tilanteessa olevia tyttösiäkin. Yhdessä sitten pääsette eteenpäin. Turha siitä on sen kummempaa painetta ottaa. Kaikilla on joskus eka kerta ja naiset on näissä asioissa mikäli mahdollista vieläkin epävarmempia kuin miehet. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi ilman seksiä. Nyt kauppaan ja ostat kortsupaketin ja harjoittelet niinden rullaamista aluksi että homma ei kaadu niiden kanssa säheltämiseen sitten kun se tilanne tulee. Onnea matkaan.

Vierailija
17/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silleen. Mä en ainakaan usko, että " kokematon" on oikeesti kokematon. Noi sun kirjoittamat " huokaus" yms . paljasti sut !

Vierailija
18/25 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Et viitsi vastata, mutta vastasitpa kuitenkin. :)

En odottanutkaan, että kukaan ottaa tosissaan. Eihän nyt kukaan yli 15-vuotias voi nykymaailmassa olla kokematon... <-- Tämä on leikkimielistä provosointia.

Vakavasti: Aika vaikea sitä on näin nettifoorumin kautta todistaa, onko tosissaan vai ei. Minä kuitenkin olen.

Ja huokaus oli sitä varten, että tilanne joskus hieman tympäisee.

Ja en tiedä, miksi ylipäätään kirjoitin juuri tälle foorumille ja juuri tähän aiheeseen. Oon joskus ajatellut adoptointia, mutta en tiedä, onko sekään mahdollista yksin asuvalle...

Vierailija
19/25 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkö, ettei palstalla ole munahaukkatanttaraisia?

Vai siinä että nainen ei ehdi juuri innostua kahdesta työnnöstä?

Vai siinä että pelkkä seksi ilman tunteita ei kannata?

Vai siinä että paria kannattaisi lähteä hakemaan jostain " oikeasta elämästä" , jostain missä liikkuu " oman tyyppisiä" naisia?

Vierailija
20/25 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala kirjoittaa vaikka kirjaa siitä miten koiranäyttelyssä käynti korvaa ihmisen seksitarpeiden tyydyttämisen. Siitä tulee nimittäin menestys kun pystyt perusteleemaan asian oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän