Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi että mä inhoan vaatteiden merkin korostamista! ov

Vierailija
26.04.2008 |

eikö ketään muuta ota päähän vatteiden merkin korostaminen. eritoten lasten vaatteissa. Jos joku ostaa lapselleen reimatecin haalarin, niin pitäähän siitä kertoa tyyliin " ostettiin tossa uudet reimatecit" ... miks hemmetissä se merkki on niin tärkeä.- eikö voi sanoa avan, että ostettiin uus haalari?

jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Totta kai saa ostaa merkki tuotteita ja laatua, mutta pitääkö sitä korostaa niin järkyttävästi. se ei niitä lapsia lämmitä yhtään sen enempää, vaikka puoli suomea tietäisi heidän käyttävän Reimateccia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lukea merkki isolla, niin kyllä nyppii !

Kevään reiman pipoissakin oli nättejä värejä ja malleja ja heijastinkin ihan hyvä idea, mutta " tietysti" siinä heijastimessa sitten lukee reima! =D

Vierailija
2/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse ostaessani jonkin uuden vaatteen, kerron mistä se on ostettu ja minkä merkkinen se on, koska silloin se ihminen, jolle asiaa kerron, tietää jo näiden kuvausten perusteella, että millainen haalari on =)

Jos sanon, että ostin haalarin lapselle niin se kerro yhtään millainen haalari - ja mihin käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun monille tuntuu olevan tärkeintä nimenomaan se merkki. siis jos satut ohimennen mainitsemaan, että lapset tarttis uudet pihavaatteet, niin onko se pakko esittää esim näin: " meille tarvitaan uudet Reimatecit, kun edelliset reimatecit on pienet. nythän meillä on siis Reimatec pipo, Reimatec hanskat ja Reimatecin kengät. ja tietenkin se Reimatecin välikausi asu"

en nyt tarkoittanut nimen omaan sua2

ap

Vierailija
4/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä, miksi se sinua niin risoo?

Minulle on aivan samantekevää, sanooko ostaneensa haalarit vai Reimatecin.. tai minkä tahansa merkin.

Miksi ihmisten täytyy skitsoilla asioista, joilla ei todellakaan ole yhtään mitään MERKItystä??

Vierailija
5/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiiristä löytyy liikaa näitä pinnallisia merkillä leveilijöitä.

Mutta eihän tää tietenkään ole mun murheista suurin :)

ap

Vierailija
6/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kaveri, joka ei saa kerrottua ostoksistaan mainitsematta merkkiä. Sen sijaan että kertoisi ostaneen laukun, mainitsee hän aina " ohimennen" ostaneensa " Longchampin" laukun.

Niin nousukasta..

Vierailija
7/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen alkanut menemään massan mukana ja on kiva ostaa lapsille laadukkaita vaatteita ja leuhkia merkeillä. Kai se on jotain yritystä päteä vanhempana, koska omien vaatteitteni merkeistä en ole koskaan piitannut. Olisikohan se merkin korostaminen samaa kuin " minä haluan vain parasta lapsilleni" . Eihän se oikeasti tee kenestäkään parempaa vanhempaa, vaikka kaikki vaatteet olisivat hienoja ja kalliita.

Vierailija
8/8 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

es. Reima, jos olen saanut vaikka Reimatec haalarin alemyynnistä -70%, silloin kyllä kerron että ostin pojalle alesta Reimatecit kun sain niin halvalla. Ja yleensäkin bongailen paljon alennuksia ja sitten kerron muillekkin missä olisi hyviä tuotteita alennuksessa ja tietysti kerron aina merkinkin, ei ketään kiinnosta metsästää jotain huono laatuista pukua alehintaa, mutta laadukkaita alesta taas metsästetään aina, siis ainakin minun tuttuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan