Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun paino ei putoa!!!!?

Vierailija
25.04.2008 |

Olen ollut suht tarkalla herkut-pois kuurilla kohta pari viikkoa.. tuntuikin että oli lähtenyt painoa ja kotivaaka näytti että olis lähtenyt, mutta eilen kun olin kuntosalilla, siellä vaaka näytti ettei paino olisi pudonnut kuin ehkä 500g...

Imetän kuitenkin (lapsi 3kk) ja liikun päivisin paljon (on 3 lasta yhteensä kotona) en siis syö nyt lainkaan makeaa, pyrin myös pienentämään annoskokoja ja olen koko ajan pienessä nälässä..

Miksi paino ei putoa!!! ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo mittanauha?

Vierailija
2/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-todennäköisin on että kuntosalin vaaka näyttää eri lukemia kuin kotivaakasi. kannattaa aina punnita samalla vaa' alla niin saa vertailukelpoisia lukemia

-olit syönyt punnituspäivänä reilummin kuin edellisen punnituksen alla. kannattaa käydä vaa' alla aina aamuisin vessareissun jälkeen ennen aamupalaa

-imetys ei lisää kalorinkulutustasi juuri ollenkaan joten pelkkä makeiden poisjättäminen ei tee riittävää vajetta laihtumista ajatellen

-imetys lisää kalorinkulutustasi huomattavan paljon ja syöt liian vähän jolloin elimistösi menee ns. säästöliekille

terveellinen painonpudotusvauhti on 500g/viikko joten jos sinulta on lähtenyt parissa viikossa n. 500g niin ei se nyt niin huono tulos kuitenkaan ole. imettäessä onkin parempi laihduttaa hitaasti kuin kertarysäyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oma olo on ollut sellainen että paino onkin pudonnut, mutta ei se vaaka näytä samaa.. (toivon että vaaka valehtelee!! :))

Olen saanut pari kommenttia puolitutuiltakin että oletpas pienentynyt, että ehkä se näkyy..?? Mutta kun tosiaan vauva on 3kk niin ehkä se ei vielä lähde hirmuisen nopeasti??

ap

Vierailija
4/4 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paikat kiinteytyvät ja vetäytyvät kasaan ihan itsekseen pikkuhiljaa. mutta kyllä se siitä vielä :) kaikki eivät ole sellaisia että ovat takaisin entisissä mitoissaan heti synnäriltä kotiuduttua...

jos yhtään lohduttaa niin minun kuopukseni on kohta 3-v ja alan vasta nyt olla entisissä mitoissani ja itse asiassa kohta jo ohikin. yhtään en ole saanut " ilmaiseksi" vaan koko palautuminen on vaatinut paljon työtä, kuntosalia, jumppaa + laihdutuskuuria. mutta olen koko ajan suhtautunut asiaan niin että " hiljaa hyvä tulee" , kun on noin pieni vauva niin saa sitä äiti vähän pyöreä ollakin vielä :)

ei kannata turhaan stressata painosta! syö terveellisesti ja liiku niin tuloksiakin tulee ajan kanssa.