Puska, välimuoto vai posliini?
Aluksi haluan sanoa, että olen mies.
Tämä on ikuisuuskysymys, joka on ystäväpiirissä (miehiä ja naisia +-30w) jakanut mielipiteitä.
Siksi haluaisinkinkysyä sitä täällä.. Miten on, onko muka niin että tällä hetkellä ylivoimaisesti suurimmalla prosentilla naisista on muka posliini?
Minusta se on tylsä ja ei aiheuta minkäänlaisia väristyksiä. En tietenkään ole minkään 60 -luvun muodin kannalla, mutta semmoinen kiva, siistitty kolmio on paras. Ja eikös niillä karvoilla ole ihan biologinenkin tarkoitus. Ja posliini voi laukasta hiivakierteen, sanoi exä aikoinaan :)
-jussi
Kommentit (62)
Täällä posliini. Ei ulkonäön, vaan oman viihtyvyyden takia.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 01:06"]
Puska täällä.
t. Pekka
[/quote]
Ei kysytty sukunimeä vaan karvoista. Moi vaan, Pekka Puska! Oletko sä se terveystyyppi?
Välimuoto eli saksilla trimmattu luonnollinen.
.
Sheivaan kainaloita, sääriä ja joskus bikinirajaa, ja niiden perusteella olis vuorenvarmasti samoja ongelmia kuin 37:lla. Hyi hitto joku hankaava sänki alapäässä! o__O Bikinirajan sänki on jo tarpeeks kutittava. Hennon vaalean suomalaiskarvoituksen omaavat (ja sellaisten kanssa olleet miehet!) ei tajua, että kaikille ei oo poslarin pitäminen yhtä helppoa kuin heille! Vahaisin tai sokeroisin jos olis varaa käydä, itse en pysty itseltäni vahaamaan, yritetty on. Tosin alapään vahaaminen ajatuksena, kun säärien vahaaminenkin SATTUI... Hyh!
.
Kun sheivaan sääret, sänki tuntuu jo seuraavana päivänä. Siitä voitte päätellä mun karvankasvuvauhtia ja -tiheyttä ja -vahvuutta! Jopa reisien puolella kasvaa hajakarvoja, ne sheivaan. Karvat on myös tummia, eli miltei musta "kolmio" siellä on :D Kesä on tuskaa, kun sänki näkyy parin päivän päästä säärissä, mutta ei voi olla koko ajan sheivaamassakaan. Väli pitää olla vähintään viikko, muuten iho menee rikki, siihen sattuu, ja tulee sisäänkasvaneita karvoja ja muuta mukavaa. Vituttavaa miettiä kesäisin että millos on mitäkin menoja, joissa olis kiva olla sileillä säärillä eikä sänkisäärillä...
.
Siskollani ei näy eikä tunnu juuri mitään säärissä, kun sanoo ettei ole sheivannut pitkään aikaan. Mulla näkyvä ja tuntuva tumma sänki, pidemmällä välillä karvahousut, kuin miehen jalat! Tietääkseni olen ihan täyssuomalainen. "Voitin" vaan geenilotossa... :( Ainoa hyvä puoli karvaisuudessa on hyvä, tumma, oma hiusten väri ja tummat kulmakarvat.
.
Onneksi mieheni ymmärtää, kun on nähnyt karvankasvuvauhtini ja karvaongelmani, eikä vaadi posliinia. Innokkaasti antaa joka kerta suuseksiä oma-aloitteisesti, joten ei tunnu häiritsevän ;) Toki joskus hänen suuhunsa on eksynyt karva ja eihän se kivaa ole. On pyytänyt pitämään karvan lyhyenä ja se sopii minulle. Siinäkin on todella selvä ero vapaana kasvavaan puskaan! Äh, kuulostaa väärältä nää "vaatia" ja "pyytää", kyl te tiiätte, kunnioittavassa suhteessa mieltymyksistä kysyminen ja kertominen. :)
Marit Björgen, puskalla tai ilman.
Puska!! Välillä voi olla vaikka siistitty. Puska on vaan niin älyttömän naisellinen ja paljon muuta. Peukutin tuota hieman ylemmän naisen kommenttia, kun hän ei ole ajanut kahteen kuukauteen. Hui, onpas pitkä aika, heh. En tosin käsitä sitä ihme pelkoa naisilla, että apua olen juuri menossa miehen kanssa enkä ole ajellut, mitähän hän ajattelee...voi turhuuksien turhuus. Jos mies on saamassa naista niin tuskin hänen ensimmäinen ajatus on se, onko nainen karvainen. Tai jos on niin aika pojan kloppi on ja älkööt hyvät naiset tehkö semmosille mitään palveluksia.
Nimim. myös mies 35, ei siis tuo aiempi...
Pitäisin posliinista, koska silloin se kaikki kauneus pimpistä tulisi esille. Vaimoni ei sitä halua ja keväisin ajaa partakoneellani itsensä bigini kuntoon, kun pitää ratsuun lähteä. Pitää kuulema karvat ajaa, ettei biginien rajoilta näy karvoja, ajaisi kokonaan pois.
Poslari ja vaimolla kanssa. Ollaan muutenkin luonnostaan vähäkarvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miekin vähän siistin ja se on hyvä niin. Ei posliinia yök :P
Hyvä.
Se voi olla siistitty tai posliini, semmoinen joka kumpaakin miellyttää.
Meillä vaimo löysi jostain idean että ajellaan molemmat posliiniksi, vaimo saksi ennen saunaa isommat tukot pois ja minä tein samoin. Minä aloitin ensin vaimon seivaamisen ja tein sen todella hitaasti kun huomasin että vaimo nautti todella siitä ja minunkin poika nautti samoin. Sitten minä selälleni penkille ja vaimo aloitti seivaamisen ja vaimo seivas ja piti toisella kädellä pojasta kiinni ja teki homman hitaasti ja rauhallisesti. Tästä keväästä alkoi meidän kuumin eroottinen aika. Suosittelen tätä hyvin keski-ikäisille pareille ja vaimo jatkoi seivaamista loppuikänsä ajan, kunnes nukkui pois 68 vuotiaana.
Sokeroinnin jälkeinen sileys on upea tunne, eikä sen jälkeen kasvava ohut karvoituskaan tunnu huonolta. Mutta tykkään pitää pallit ja kullin juuren karvattomana, samoin vaimolla häpyhuulet ovat karvattomat.
Puska tai välimuoto. Tykkään välillä ajella karvoja, mutta paljas häpykumpu ei vaan näytä hyvältä silmääni. Siitä tykkään, että häpyhuulet ovat paljaat ja vulva erottuu paremmin. Toki makuasioita ja jokainen päättää itse mitä karvoilleen tekee.
Biitsillä bikineistä tursuava sutti on niiiiiiin hot!
Pera, 55
Olen varmaan vanhan polven mies mutta omassa nuoreuudessani olen ehdollistunut siihen että se reilu "karvakolmio" on se joka saa aikaan reaktioita. Se oli se visuaalinen ärsyke joka yhdistyi naisellisuuteen ja haluttavuuteen.
Takapihalle puska. Peittää paremmin. Astiastossa posliini. Arvokkaampi ja tyyylikkäämpi. Välimuotoa noista en tunne...
Posliini tai kummulla hieman. Puska tuntuu epämiellyttävältä ja likaiselta.
Evoluution myötä ihmisillä on vain ripset,kulmakarvat ja hiukset lopulta jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution myötä ihmisillä on vain ripset,kulmakarvat ja hiukset lopulta jäljellä.
Ei ole lopulta niitäkään...
PENSAS