Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ei taida enää jaksaa.

Vierailija
25.04.2008 |

Oon tehny viimeset 9 päivää töitä putkeen. Huomenna ois lapsen synttärit. Kämppä on kuin hävityksen kauhistus, ja toi muksu sotkee koko ajan lisää. Mies vittuilee liian pitkästä kauppalapusta. Mun pitäis nyt siivota, tiskata, järjestellä, koristella, paistaa pullia, laittaa ruokaa, täyttää ilmapalloja, olla iloinen ja lohduttaa miestä, joka on joutunut kuluttamaan rahaa ja aikaa ruokakaupassa. Mun tekis mieli vaan itkeä. Taidan lähteä täältä johonkin. Laittakoon juhlansa, mua ei kiinnosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilet sieltä täältä. Laita mies imurin varteen. Osta valmispullia. Anna lapsi auttaa koristelussa. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kutsut ja keskity järjestämään lapselle mitä ihanin synttäriaamiainen kynttilöineen, lauluineen ja lahjoineen.

Kerro jo nyt illalla, että olet niin väsynyt, että haluaisit viettää juhlat vain perheen kesken ja että juhlitte paremmalla ajalla myös kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei oo edes mitään ylimääräistä tiedossa ja silti mun tekis mieli jättää nää kiljukaulat miehelle ja paeta....

Vierailija
4/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap soittaisi läpi kaikki kutsutut vieraat ja peruisi kutsut, kun on itse väsynyt?