Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yksi lapsistasi on sairaana, niin vietkö toiset sisarukset silti päivähoitoon?

Vierailija
04.12.2008 |

Rehellisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sairas lapsi on sen ikäinen, että häntä ei saa jäädä kotiin hoitamaan?

Vierailija
22/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on flunssassa ja toinen ei, niin terve saa mennä hoitoon jos haluaa. Jos perheessä on oksennustautia, niin silloin ei kumpikaan mene hoitoon, koska tervekin kuljettaa viruksia mukanaan, ja näin tartuttaa puolet päiväkodista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sisaruksilla esim kuumetta, yskää tms flunssan oireita niin vien, oksennus- ja ripulitaudissa en vie ketään lapsista mihinkään

Vierailija
24/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta sairas saa levätä kotona rauhassa.Joskus olen terveen jättänyt viemättä hoitoon ja olen huomannut että se sairastava lapsi ei voi levätä rauhassa kun toinen on koko ajan "kimpussa" pyytämässä leikkimään tms.

Vierailija
25/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas saa levätä rauhassa ja itse saa tehtyä ehkä edes jotain. Jos joutuisin itse viemään, eli raahaamaan sairaan mukanani että saan vietyä toisen hoitoon, en luultavasti veisi.

Vierailija
26/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä kotona ja ainakin erityisesti jos pienin on terve niin hän menee hoitoon! Ei tuu mitään töistä jos täällä olisi kaikki kolme lasta kotona. Siinä jäisi työt tekemättä eikä niitä kukaan mun puolestani tee.

Vierailija
27/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lapsen sairastaminen ei ollut koskaan nautintoa kenellekään enkä kokenut sitä vapaapäiväksi.

Vierailija
28/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että saivat jäädä kotiin. Ilmaisin ehkä itseni huonosti =) t.29 Ei tosiaan olisi käynyt mielessäkään viedä toisia lapsia hoitoon, kun kerran itse kotona olin.

Vierailija
29/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään ahdista se, että lapsesi tartuttaa kymmeniä muita lapsia ja heidän perheitään?? Todella itsekästä toimintaa.

Vierailija
30/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan riippuu taudista. Eli jos nuorempi vaikka pienessä flunssassa tai toipumassa ja vain toipilaana kotona, ja isompi haluaa mennä eskariin kun siellä on joku retki tms spesiaalia niin kyllä sitten vien. Mutta vain jos lapsi itse toivoo tätä.

Mutta yleensä tosiaan en. Koska pöpöt tarttuu ja koska lapset tykkää levätä kotona terveinäkin ja koska heistä on toisilleen seuraa eli kipeäkin viihtyy paremmin.

Vierailija
31/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että saivat jäädä kotiin. Ilmaisin ehkä itseni huonosti =) t.29 Ei tosiaan olisi käynyt mielessäkään viedä toisia lapsia hoitoon, kun kerran itse kotona olin.

on tässä kohtaa vähän liioittelua itsekultakin... Mut kyllä mä uskoisin silti ymmärtäväni mitä tarkoitit. Ehkä...

Mulla yhdellä kaverilla on superterveet lapset ja muuten "ylimääräisiä" vapaaäpäiviä ei ole. On sanonut, että voi kun olisi edes kerran vuodessa pientä kuumetta tms... Kyllä mä tavallaan ymmärrän sitäkin vaikka itsellä suorastaan kammo kaikkea sairastamista kohtaan. Enkä ajattele, että kamalaa kun kaveri toivoisi lasten olevan tosi kipeinä tms...

Vierailija
32/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... Eiköhän se sairaskin ole tartuttanut jo edellisinä päivinä pöpöjään muihin? Ylipäätään siellä päiväkodissa kiertää niin paljon kaikenlaista pöpö koko ajan, että yhtä hyvinhän voin pitää lapseni koko ajan kotona, ettei pääse tartuttamaan eikä mikään ainakaan pääse tarttumaan...

Eikö yhtään ahdista se, että lapsesi tartuttaa kymmeniä muita lapsia ja heidän perheitään?? Todella itsekästä toimintaa.

Vierailija
33/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko, että meillä jos yksi on sairas ollaan koko perhe kotona? Aina näin, jokaisen kohdalla? Kai te itse olette kun kehtaat muita itsekkäiksi väittää? :-D Just just.

Vierailija
34/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimpaan tautikierreaikaan se sairaus tulee mistä vaan - ja valitettavasti sit saisi pitää lapset pahimmillaan kotona kuukauden, kun kukin vuorollaan on sairaana. OIKEASTI: Tavallisesti tarttuvat räkätaudit, kuumetaudit jne. tarttuu kuitenkin jos on tarttuakseen.

Mutta jos lapsi on puolikuntoinen tai itse sairas niin silloin en teitty vie lasta hoitoon tai LAITA KOULUUNKAAN!

Ja kyllä käy etätyöläisenä kateeksi ne, jotka voi ottaa VAPAAPÄIVÄN töistä hoitaakseen sairasta lasta. Mutta tasan ei käy näistä lahjoista mikään, joten se siitä.

Vierailija
35/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22

Vierailija
36/36 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti-ikäistä ei saa edes terveenä viedä tarhaan, jos kotona joku sattuu olemaan sairaana, ettei vaan tartuta.

Koululaiset tulevat kouluun aivan karmeassa räkätaudissa, usein sellainen yskä, että oksennus tulee kun yskitään ja se on aivan tavallista, että illalla tai yöllä oksennetaan ja aamulla tullaan kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi