Saavatko kissat tulla tervehtimään minua sairaalaan?
En voi millään olla erossa rakkaista kissoistani edes muutamaa päivää. Synnytykseni lähestyy ja olisi keksittävä ratkaisu tähän asiaan. Ajattelin että kissat tulisivat esim. kahden päivän välein katsomaan minua. Tulisivat tietenkin häkissä ja olisivat vain minun sängylläin, kissoilla voisi olla myös talutushihnat jolloin vahtiminen helpompaa. Onkohan tämä mahdollista?
Kommentit (26)
Hyi hitto että inhoon kissoja!
Meillä oli 70-luvulla lastenhoitaja joka pakotti olemaan ulkona säällä kuin säällä (itse oli sisällä) ja naapurin kissa kävi mua aina vaanimassa ja raapimassa. Kukaan ei uskonut että mä TODELLAKIN pelkäsin sitä kissaa!
En voi nykyäänkään sietää noita otuksia, lycka till vaan jos todellakin kissat menee ihmisten edelle!
Ei tää voi olla muu kuin provo.
Ja kun lapsella todettiin maitoallergia pelkäsin todella että tulee myös eläin allergioita.
Mietin jo että miten talo jaetaan jos koirat pitää erottaa lapsesta, ei käynyt mielessäkään vaihtoehto että antaisin koirat pois.
Vaikka sitten desinfioisin itseni joka kerta koirien luona oltuani mutta en ikinä niistä luopuisi.
Kissat voivat tulla autoon jossa voit käydä niitä katsomassa ja osastolla saa olla puhelin päällä.
Vaan isketään vieraiden syliin ja annetaan nuolla naamat. Ulkona annetaan niitten koirin hyppiä vasten jokaista, koska sekin varmasti haluaa ihastella ja rapsutella. Ei kiinnosta.
ei olisi niin tosikoita. Homma alkoi paranemaan hevosten kohdalla. Onneksi tuolla rullaa toinen ketju, jossa mies toi esikoisen ja akvaarion sairaalaan.
tilasin kuukautta ennen laskettua aikaa Afrikasta Afrikan norsun ja otin sen mukaan synnytysvalmennukseen. Tällä tavoin varmistin, että norsu saa tulla myös synnytykseen.
olis muuten tosi hyvä idea!
Ajattele sitä rentouden määrää, kun kaikki rakkaat ovat ympärillä. :)
Minusta on kiva, että jonkun heppa pääsi sairaalaan katsomaan. Kakkapussit vaan mukaan, niin ketään ei haittaa.