Kuinka monella täällä mies joka ei lue kirjoja?
ilmottautuu yksi!
Mä luen sitten koko talouden edestä.
Kommentit (8)
lukenut ehkä elämänsä aikana muutaman hassun kirjan.
Mutta sitten löytyi tarpeeksi kiinnostava aihealue ja suorastaan ahmii sille lainaamiani kirjoja ;) Hyvää vauhtia eka kirja lopuillaan ja suunnittelee jo mitä lukee niitten jälkeen mitä lainasin.
täytti 28 eikä ole ikinä lukenut yhtäkään kirjaa (ei edes koulun pakollisia). Lehdistäkin vain akuankka ja paikallislehti tulee luettua.
Netistä sitten jo työnsäkin puolesta lukee kaikkea mahdollista, mutta en usko, että sieltäkään mitään kaunokirjallista tuotosta.
Kun mies ei lue. Nyt pidemmän päälle olen huomannut, että sen ajatuksetikin kulkee vaan yhtä ja samaa rataa. EI oikeen enää ole keskustelunaiheita meillä.
Mies lukee lehdestäkin yleensä vaan urheilu-uutiset ja pörssikurssit. Joskus 90-luvulla varmaan lukenut jonkun Vennamon elämäkerran. Ei kai koulukirjojakaan ikinä lukenut kunnolla.
Nyt mies innotunut viineistä ja niitä kirjoja on ostanut ja lueskellut. mutta ei varsinaisesti lukenut, vaan lueskellut vaan esim. siitä viinistä tietoja, jonka juuri ostanut.
Mä luen paljon, fiktiota, faktaa, lehtiä...
Tuntuu, että meillä elämänarvot ihan erilaiset. Nyt vasta olen alkanut huomata sen. Mies pitää mun lukemista ihan turhana. Hänen vapaa-ajanviettonsa keskittyy shoppailuun ja sen miettimiseen, mitä nyt ostaisi. Tosi kurjaa.
siis sellaisia tapauksia jotka lukevat vaan netistä jotain, ja lehtiä lisäksi...