Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heruminen yösyötöillä

25.04.2008 |

Muista juoda paljon ennen nukkumaan menoa. Joskus juomisen vähyys vaikuttaa maidon herumiseen negatiivisesti. Ota vaikka lasi vettä yöpöydällekin varmistukseksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö on nyt 4,5kk ja imetys on tähän asti sujunut ihan ok. Nyt mulla on viikon verran ollut sellaista että kun vauva herää ekalle yösyötölle, mulla ei meinaa millään lähteä herumaan. Kestää useita minuutteja ennen kuin heruu, välillä vauvelin hermo kestää, välillä ei ja olen joutunut antamaan korviketta. Seuraavalla yösyötöllä taas heruu normaalisti. Tähän asti ei ole ollut mitään ongelmia yösyöttöjen kanssa. Olen ehkä vähän väsyneempi kuin yleensä, vauveli on muutenkin nukkunut levottamasti, mutta olenhan minä muutenkin 4,5 kuukauden aikana ollut välillä aika väsynyt eikä silti ole vaikuttanut herumiseen. Nyt noin viikon verran ollaan maisteltu kiinteitä, mutta hyvin pieniä annoksia ja täysimetyksellä mennään muuten. Päivisin ei mitään ongelmia.

Vähän huolestuttaa, kun haluaisin kuitenkin jatkaa imetystä ainakin sinne 6 kk asti, että johtuuko tämä maidon vähenemistä vai mistä. Jos jollain on käynyt samoin kommentteja kaivataan!

Vierailija
2/2 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolilitraa vettä vaikka ei olisikaan janottanut. Stressi voi vaikuttaa. Parhaiten onnistuin kolmannen lapsen imetyksen kanssa, kun en tujoittanut lainkaan kelloa lisäksi auttoi kyllä paljon, että olin oppinut makuasennossa imettämään. Eli tee kaikkea mikä rentoutaa itseäsi. Säästä voimiasi lapselle.Jätä siivoukset vähemmälle.

Älä stressaa jos yksi imetyskerta on vähän hankalampi. Sekä sinä että vauva olette omia yksilöitä. Molemmat opitte koko ajan uuttaa. Vauva oppii varmaan pian siihen, että kyllä se ravinto sieltä tulee kun vain tarpeeksi hanakkaasti imee. Voiko olla että vauvalla on hieman ilmavaivoja? Kasvua tarkkailaan neuvolassa, niin että ainakin sen kautta saat varmistuksen, että hän saa tarpeeksi ravintoa.

Tschempiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla