Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua unikoulua varten!!!

Vierailija
04.12.2008 |

8kk vauvalle olis tarkoitus tänään aloittaa unikoulu. Illalla nukutus on kestänyt 2 tuntia eli on nukahtanut meidän sänkyyn tissi suussa. Yöllä herää monta kertaa hamuileen tissiä, mutta vain aamuyöstä oikein syö. Tänään olis tarkoitus opetella nukahtaan omaan sänkyyn. aamuyöstä ajattelin antaa rintaa jos ja kun vauva heräilee. Tuttia ei ole käytössä- Tsempatkaa mua nyt että olen tekemässä oikein, meinaa oma usko loppua jo ennen kuin nukkumaan meno on edes käsillä. Kertokaa myös omia kokemuksianne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain pahentaa tilannetta. Lapsi oppii että huutaminen kannattaa.

Ja kannattaa muistaa siinä vaiheessa kun säälittää se itkevä lapsi että se on kuitenkin pidemmällä tähtäimellä lapsen parhaaksi. Lapsi saa levänneemmät vanhemmat ja nukkuu itsekkin paremmin. Ainakin meillä lapset on alkaneet nukkua hyvin ja pitempiä öitä kun ovat unikoulun läpi käyneet.

Hyvä olisi jos olisi joku asiasta tietävä "Langan päässä". Itse juttelin kaverin kanssa mesessä kun pidin tuolle kuopukselle unikoulua. Tsemppasi minua aina kun halusin luovuttaa.

Vierailija
2/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut (ei kaikki) tuonikäiset heräilee ja vaatii tissiä usein. Se on vaihe, joka äidin pitää jaksaa. Lapselle tulee tosi turvaton olo, jos nyt alat unikouluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt avioliitossa. Ero olis edessä. Millä ihmeellä mä saan asunnon ku ei oo rahaa? Miehen rahoilla ollaan eletty. Tällä hetkellä mun tulot siis lapsilisä ja palkka n 500-600 euroa kk. Täytyykö mun jäädä tähän liittoon koska ei kertakaikkiaan ole rahaa maksaa esim takuuvuokraa ynm juttuja mitä muutosta tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi