Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulunäytelmien roolimiehityksestä kaikille jotka näitä valintoja tekevät.

Vierailija
04.12.2008 |

Ala-asteella olin innokas näyttelijä. Pääsinkin monesti hyvään rooliin, mutta tontuksi. Olin lyhyt, eikä minulla ollut pitkiä vaaleita hiuksia, niinpä prinsessa roolia en koskaan saanut.

Toivottavasti tänä päivänä ollaan avarakatseisempia ja vuorotellen kaikki pääsisivät pelastavan ritarin ja kauniin prinsessan osaan eikä vain se yksi sama, ulkonäöllisesti sopivin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyttöni taas rekrytoitiin keijuksi, varmaan koska on vaalea ja hento, vaikka olisi halunnut itse enemmän johonkin muuhun osaan. Mutta kyllä tuokin osa kuulemma käy :)

Vierailija
22/24 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain opettajilla taitaa olla hukassa, mitä varten noita näytelmiä ylipäänsä tehdään. On vain joku oma visio siitä, miltä kunkin pitää näyttää jne. ja sitä toteutetaan lapsista välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteäni kyrsii edelleen se, että mä olin aina se helkkarin enkeli Gabriel ("minä ilmoitan teille SUUREN ilon..."), kun meikäläiseltä löytyi ne vaaleat pitkät hiukset.. ikinä ei saanut olla paimenina tai tähtenä tai minä vaan muuna.. 6:lla luokalla en enää vaivautunut edes ottamaan opelta sitä vuorosanamonistetta, kun meni jo ihan ulkomuistista.

Vierailija
24/24 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan saanut olla näytelmissä prinsessa, enkeli tms. Olin aina joku joulumuori tai noita-akka. Minulla oli pitkät vaaleat luonnonkiharat hiukset ja olin myös kuuluvaääninen ja hyvä oppimaan vuorosanoja.

Yksi poikkeus: Muistan, että kerran päiväkodissa oli joku sijainen, joka antoi minun olla prinsessa jossain leikissä, jossa aina muulloin prinsessoja olivat ne silmälasittomat. Silloin kaikki muut lapset huusivat kuorossa, että ei toi voi olla prinsessa kun sillä on silmälasit. Sijainen sanoi vain topakasti, että on prinsessoillakin laseja. Muistan että olin tuosta yhdestä prinsessaroolista todella iloinen. Kyllä tällaiset näennäisesti pienet jutut jäävät lapsen mieleen.