Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RV 5+0 ja veristä tuhrua paperissa :(

Vierailija
25.04.2008 |

Mulla on tullut jo aiemmin lähes joka päivä pari haaleaa " viivaa" pyyhkiessä paperiin. Ajattelin sen olevan normaalia, koska nuo " viivat" ovat olleet tosi haaleita ja sellaisia vaaleanpunaisen-rusehtavia. Tänään tuli sitten jo vähän enemmän punertavanruskeaa tuhrua paperiin :(. Tässä vaiheessa ei kai kannata edes mennä mihinkään tarkastukseen? Pitäisikö soittaa jonnekin ja kysyä? Vai pitääkö vain odottaa mitä tuleman pitää, alkaako vuoto kohta kunnolla vai ei? Inhottaa epätietoisuus, onko keskenmeno tulossa vai ei... Eipä sitä voi estääkään jos on tullakseen :(. Menkkamaisia kipuja on ollut päivittäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ja menkat tulevat viikon myöhässä.

Vierailija
2/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vuoto ei ole kirkasta tai runsasta, niin ei se vielä sano, että mikään olisi hullusti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa aikaisemmassa raskaudessa tuollaista tuhrua joitakin päiviä ja silti kaikki meni hyvin. Tuota tuhrua tuli silloin kun olisi pitänyt olla oikeasti menkat mutta olinkin raskaana. Toisaalta olen kuullut, että km voi alkaa myös tuhruttamalla. Eipä oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin odotella. Hyvä jos ei ole mitään kovia kipuja. Minulla oli kanssa menkkamaista tuntemusta silloin raskauden aikana alussa. Parin viikon päästä pitäisi jo näkyä syke ultrassa, joten voithan sellaisen jo tilat. Tosin kyllä se vuoto on varmaan jo alkanut jos on alkaakseen. Tsemppiä ja toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
4/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti harmitonta.

3