Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit rauta-arvojen pikanostamiseen

Vierailija
25.04.2008 |

Perkules kun on tippuneet huomaamatta 100:seen ihan huonon syömisen ja stressin kautta. HIMPPASEN väsyttää ja pyörryttää!

Viikko rautakuuria takana mutta ei vielä ole helpottanut.

Mitä pitäisi syödä, mitä ei? Kalsiumia ainakin kannattaa välttää samaan aikaan kun syö rautatabletin ja rautapitoista ruokaa. Ja muutenki liikaa kalsiumia pitäis välttää kai. Mutta muuten... mitä pitäisi suosia kun tuppaa muutenkin aina olemaan 120:ssä arvot, joskus olen saanut 135:een ja se on ollut huippuhyvä arvo minulle. Mut oon niin herkkä saamaan sen vaan alas. Kavereilla on jossain 150- 160 tienoilla mut eivät syö sen erityisemmin kuulemma .. onko sitten geeneissä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeen mukaan eli ihan oikeasti tyhjään mahaan ja mielellään c-vitamiinimehun kanssa, esim. appelsiinimehu. Ei maitoa eikä kahvia eikä teetä samaan syssyyn ainakaan.

Joillekin sopii " luontaistuote" (myydään apteekeissakin) Floradix ja toisille ihan tabletit, esim. Obsidan tms. Kokeile ja syö kuuri loppuun. Joskus voi ottaa 2 tabuakin kerralla, mut voit kysyä apteekista neuvoa.

Vierailija
2/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kräuterblutsaftia sillä nousee, rauta on tässä nesteenä ja imeytyy helposti toisin kuin pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Retaferiä ja c-vitamiinia

Vierailija
4/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tommattikastike tai bolognaisekastike - tomaatin happo irrtottaa rautaa myös ruokaan.

Syö pinaattia, kaikkea vihreää, varhaiskaalia, salaattia, yrttejä, parsakaalia.

Maksapasteijaa, lihaa, ruisleipää, erityisesti hapankorppuja.

Ulkoile.

Näillä eväillä sain hb:n nousemaan juuri ennen synnytystä ja sen jälkeen nopsasti ilman rautatabletteja. Perinnöllisille taipumuksille ei mitään voi, mutta ravinnolla on iso merkitys.

Vierailija
5/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteeksin rautatableteilla arvot alkaa nousemaan noin viikon kuurin jälkeen, eli ap:llakin varmaan ihan tuota pikaa.

nestemäiset kuulemma nostavat nopeammin.

Vierailija
6/9 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syö verilettuja. Niissä on paljon rautaa, joka imeytyy hyvin.

Vierailija
7/9 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mustaamakkaraa

Vierailija
8/9 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatabun voi uusimman tiedon mukaan ottaa joka toinen päivä, imeytyy paremmin!

Vierailija
9/9 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön obsidania kun mun vatsa on niin herkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi