Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa vähän! Painoa pudonnut vaivaiset 6 kiloa yhdeksässä

Vierailija
25.04.2008 |

viikossa. Olen laskenut Painonvartijoiden " vanhoja" pisteitä. Käytettävissä nyt 18 pistettä päivässä. Masentaa tää hitaus: painoa nyt 67 kg, tavoite 57 kg (pituutta 160).

Olen tehnyt 10 km lenkkejä vaunujen kanssa ja ollut pisteiden suhteen kurinalainen paria pientä muutaman pisteen ylitystä lukuunottamatta. Melkein tekisi mieli luovuttaa, kun tuntuu ettei mitään tapahdu. Aineenvaihduntani on muuttunut t-o-s-i hitaaksi. Aarg.

Liityin tsemppaukseksi Keventäjiinkin, mutta en ole viihtynyt siellä.

Neuvokaa onnistuneet laihduttajat, mistä saan potkua!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin itsestäni noin monta kiloa pois, niin järjestäisin jo jonkin sortin juhlat! Hieno suoritus!

Vierailija
2/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut vuoden alusta eli 17 viikossa 9 kiloa ja olen TOSI tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pienennät annoskokoa ja tilalle salaattia tai vaikka keitetty muna

Vierailija
4/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu

Kahvi mustana, 2dl luonnon jogurttia, keitetty muna

Välipala

Salaatti(kurkku, tomaatti, keräsalaatti, oliiiviöljy) ja tonnikalaa

Päivä

Kanan fileepihvi ja salaatti tai höyrytettyjä vihanneksia

Välipala

Omena

Ilta

2 palaa ruisleipää kalkkunafileellä ja kurkulla+ margariini ja lasi maitoa

5

Vierailija
5/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kanan fileepihvin tilalle esim. lohi, naudan pihvi yms

Vierailija
6/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonne ja ilmeisesti asettanut riman korkealle; ajattelin, että kilo viikossa niin kesällä jo iso osa läskeistä poissa.

Lueskelin tuota toista ketjua ja mietin toisiko joku pikakuuri uutta motivaatiota? Esim. Nutrilett. Mitähän maksaa? En ole ennen kokeillut.

Repsahduskohtani tässä laihdutuksessa on muutama viinilasi miehen kanssa viikonloppuisin, kun on niin ihanat kevätilmatkin. Sitten olen armoton " herkkuperse" . Jos olen sortunut herkuihin, olen kyllä pitänyt pisteistä kiinni ja syönyt vain kasviksia. Pitäisikö jättää viinit ja herkut pois?

ap

Vierailija
7/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kärsimätön. Tuo on oikein hyvä tulos, se noin.500g/vko on suositeltu tahti. Ja toisekseen ihmiset ovat erilaisia, tahtikin on erilainen. Pääasia

että sulla paino putoaa.

Vierailija
8/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi herkutella, jos tietää jättävänsä siihen. Tahti on hyvä.

Vierailija
9/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko vielä mielipiteistä tuosta tehokuurista kesken pisteiden laskun?

Suurin haaste varmaan mulla tulee olemaan painon pitäminen siinä, mihin sen saan laskemaan, vaikken mikään lipittelijä tai jokapäiväinen herkuttelija olekaan. Viikottain kyllä, heh ;).

Vierailija
10/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entä onko vielä mielipiteistä tuosta tehokuurista kesken pisteiden laskun?

Tuo sinun laihtumistahti on niin hyvä, että en menisi soktemaan sitä millään turhilla tehokuureilla, jotka poistavat korkeintaan nesteitä, mutta eivät laihduta todellisesti pitkällä tähtäimellä niinkuin tuo hidas tahti. Tsemppiä vaan! Ajattele kuinka paljon olet jo pudottanut!