miehet kysymys teille
 olen huomannut että jos miehei on hiljattain lauennut  niin kivekset ikäänkuin tyhjät ja kun ei olla tehty mitään ja miestä haluttaaa niin ne ihan täynnä.
 Eilen sitten sekstattiin ja kivekset oli tyhjääkin tyhjemmät ja mies olikin vaikea saada innostumaan:)
 Sanoi kuitenkin ettei ole tydyttänyt itseään ...?ja ettei sillä kiveksiin vaikutusta olekkaa. Tykkään vain kiveksiä hyväillä ym.. ja usein tämän olen huomannut...

Kommentit (10)
 Itselleni on tehty vasektomia jokunen vuosi sitten.
 Pari kuukautta operaation jälkeen oli - mutta vain ajoittain - sellainen tunne, että kiveksiä pakottaa, ja juuri nuo yllämainitut lisäkivekset pullottivat. Itse sperman määrään operaatio ei tosiaan vaikuttanut tuon taivaallista, eikä tuon lyhyen pakotusjälkeen enää mihinkään muuhunkaan.
 Eli kassien täynnä olo tai tyhjennys ovat lähinnä kuvaannollisia ilmauksua, volyymi tulee eturauhasesta. Kiveksissä ja kivespussissa tapahtuu kyllä yhtä sun toista muuta kiihottumisen, lämpötilan yms seurauksena, nahka kiristyy, kivekset nousevat kun lihakset niitä nostavat, ym.
Mies Jolla on lisäkivekset nussii kaksinkertainen enemmän naisia. Tekee enemmän töitä, saa enemmän palkka. Miehen taidot ovat munissa, isot Munat ovat miehet tärkein elin
Jos mies on puutteessa,ja halukas, niin kassit ovat turpeat kiihoituksesta. Jos halut on nollassa runkun tai seksin jälkeen niin kassit on lytyssä.
Siskoni mies on lisäkivekset, on kova panomies, nussii naisia persseeseen, tekee lapsia. Nussii vieraita naisia, mies jolla on lisäkivekset on kova panomies. Siskoni mies harrastaa myös Isot Munat
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies on lisäkivekset, on kova panomies, nussii naisia persseeseen, tekee lapsia. Nussii vieraita naisia, mies jolla on lisäkivekset on kova panomies. Siskoni mies harrastaa myös Isot Munat
Mistä olet karannut?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on puutteessa,ja halukas, niin kassit ovat turpeat kiihoituksesta. Jos halut on nollassa runkun tai seksin jälkeen niin kassit on lytyssä.
Kun mies on kiihoittunut ja panettaa kassit turpoo kun sinne virtaa paljon verta. Jos taas ei paneta on tyhjät. Panetukseen vaikuttaa eniten se kuinka täynnä eturauhanen on siemennestettä.
Nooohh, pitkä väli vähän "lamaannuttaa" kivekset, jolloin kertatuotos voi tietty olla isompi, mutta seksin kesto lyhyt. Säännöllinen seksi (mulla 3-4 kertaa viikossa) pitää pussit vireessä ja täydemmän oloisina/näköisinä ja myös naiset saavat nauttia riittävän kauan - jotkut jopa liiaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se kysymys on?
Wanharouva Tyhjäpää unohti keksiä kysymyksen.
Ainoa osuus kiveksistä joiden tilavuus muuttuu siemensyöksyjen vuoksi on siittiövarastoina toimivat lisäkivekset jotka ovat koko kasseihin nähden pieni osa. Lisäksi jos ajatellaan spermaa kokonaisuudessaan vain noin 5% siitä on siittiöitä, loput pääosin eturauhasessa muodostuvaa ainesta. Näin ollen kasseja kokeilemalla on aika vaikea arvioida mitään. Itse spermantuotannonkin nopeudesta on vaikea sanoa mitään yleispätevää. Eli jos eturauhasta tunnustelee peräaukon kautta onko se täynnä vai tyhjänä. Ainakin sitä kehittyy suhteellisen nopeasti lisää. Tankki on 24h 80% täynnä, loppuun menee pidemmän aikaa (ns Guinness kassit).