Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka olisi lyönyt lasta tai esimerkiksi ravistellut vauvaa?

Vierailija
24.04.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui jo tosi kamalalta ja puutuinkin siihen. Sanoin että ei tuon ikäinen tajua tehneensä virhettä, vaan kokeilee rajojaan. Missään nimessä ei saa satuttaa häntä!

Sen jälkeen ei ole minun läsnäollen kurittanut lapsiaan. Huomaan kyllä lapsista että ne on tosi arkoja ja tämä äiti on komentelevaa sorttia. Eli pää asiassa puhuu komentelevaan äänensävyyn.

Vierailija
2/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se tuntui jo tosi kamalalta ja puutuinkin siihen. Sanoin että ei tuon ikäinen tajua tehneensä virhettä, vaan kokeilee rajojaan. Missään nimessä ei saa satuttaa häntä!

Sen jälkeen ei ole minun läsnäollen kurittanut lapsiaan. Huomaan kyllä lapsista että ne on tosi arkoja ja tämä äiti on komentelevaa sorttia. Eli pää asiassa puhuu komentelevaan äänensävyyn.

Minun mielestä 8kk ikäinen ei kyllä vielä kokeile rajojaan vaan tutkii maailmaa, on kiinnostunut ympäristöstään ja siksi tekee myös kaikkea sellaista mikä olisi kiellettyäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kaduttaa että avasin tämän ketjun ja sain lukea jostain DORKASTA, joka pystyy tukistamaan vauvaa! Voi kirosana!

Vierailija
4/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nimenomaan tutkii. Eikä pysty vielä edes muistamaan kunnolla kieltoja saati sitten käsittämään niitä. Vasta puolitoistavuotiaana muisti alkaa olla sen verran kehittynyt että johdonmukaisempi kasvatus on mahdollista. Siihen asti pitää elää niin ettei vauvaa tarvi kauheasti kieltää saati nyt sitten tukistaa tms.

Vierailija
5/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoikani äiti löi lastaan MEILLÄ niin että lapsella alkoi huuleta valua veri. Nyrkillä naamaan.

Olin jo aikaisemmin epäillyt pahoinpitelyä: pojalla (alta 2v) oli aina käsivarret mustelmilla.. silmä musta (ok, ton ikäset on tapaturma-alttiita) ja selkä mustelmilla..

Tuon jälkeen tein ilmoituksen soskuun, omalla nimellä, tarkoin selitettynä.

Sen jälkeen kummipoikaani en ole nähnyt. Kaverini pisti minuun välit poikki. (sosku ilmeisesti kertonut kuka ilmoituksen teki, tai kertonut yksityiskohtaisen sepostuksen joten ystäväni osasi yhdistää minuun).

Vierailija
6/10 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, tosi useasti.

Harmittaa ihan hirveesti, etten ole kummipoikaani nähnyt vuosiin :S

Hoidin häntä kuitenkin paljon,noin 2 vuorokautta viikossa. Hän oli minulle rakas kuin oma lapsi.

Toivon, että joskus saan vielä hänelle kerrottua, kuinka häntä rakastin, ja rakastan. Hänellä on aina paikka sydämessäni.

Olin mukana kun hän syntyi, olin ensimmäinen ihminen kätilön jälkeen, joka häntä piti sylissä. Siitä asti häntä hoidin noin 2 vuorokautta viikossa (äitinsä oli yh jo odottaessaan) ja hän oli minulle kuin oma rakas lapsi.

Harmi, että tämän jälkeeen minut suljettiin hänen elämästään pois :`(

No, aika menee eteenpäin vauhdilla, josko sainin eläväitettyä suhteen takaisin kunhan poika on iso, täysi-ikäinen.

t. nro 10

Vierailija
7/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole ilmeisesti ole ketää yhteisiä tuttujakaan, keneltä olisit voinut kysellä kuulumisia. Oliko äiti muuten ihan normaali? Siis kuinka normaali nyt voi olla, jos hakkaa lastaan, mutta jo ymmärrät, mitä kysyn...

Vierailija
8/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yhteiiltä tutuiltamme kysellyt kuulumisia.

Mutta eihän se ole sama.. kuulla nyt muilta mitä (rakkaalle) lapselle kuuluu.

Äidillä tuntuu päällisin puolin olevan elämä kunnossa, uusi mies, uudet lapset.. mutta henkiseti tää nainen on yhä hermoraunio, kuulemma. ja sama meno jatkuu (kuulemma). mutta en voi itse enää tehdä mitään. ksikki mitä kuulen, on vain kuulopuhetta.

10

Vierailija
9/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudestani paljon opettajia jotka löivät, heittivät tavaroilla ym. Osa heistä on vieläkin opettajina. Äitini antoi kerran selkäsaunan isoveljelleni, minua löi kerran kun teini-ikäisenä uhosin.

Mieheni isä tukisti , hakkasi ja heitteli häntä paljon. Miehellä myös 3 melkein samanikäistä sisarusta joihin isä ei koskaan kuitenkaan koskenut.

Eksäni isä hakkasi koko lapsuuden exää ja hanen kahta veljeään todella pahasti, kun pojat kasvoivat teini-ikään, hakkasivat isän paskaksi, sairaalasta päästyään lähti Ruotsiin etikä koskaan enää näkynyt.

Naapurissa asui äiti joka heitti lapsensa seinää päin keskellä pihaa ja runnoi tämän (n. 3 v) lapsen päätä ropuliaiseen tiiliseinään.

Kyllähän näitä on maailmassa.

Ennen vanhaan oli yleisempää.

Vierailija
10/10 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kummilastani en ole nähnyt sen jälkeen kun tein ilmoituksen lasten pahoinpitelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme