Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologinen tarkastus on RAISKAUS!

Vierailija
24.04.2008 |

En ymmärrä miten naiset alistuvat tällaiseen toimenpiteeseen. Joku pervo lilluttelee sormiansa sinun PILLUSSA...onpa kivaa. Ei eroa kyllä raiskauksesta. Kaikki pervoudethan voidaan naamioida muka hyödyllisiksi. Tosiasiassa uskon, että moni gynekologi on jotenkin perverssi mieleltään. Ei kukaan NORMAALIÄLYINEN ja järkevä hakeudu tirkistely- ja sormettelualalle.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maanantaina aika.. =/

Vierailija
2/31 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä muuten olisin kuollut hyvin pian kohtutulehdukseen! Samanlailla se alapää pitää tarkastaa kun hampaatkin. muuten tippuu hampaat suusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla patoutumia?

Minulle gynekologinen tarkastus merkkaa omaan terveyteen liittyvää tarkastusta. Aivan kuten verenpaineen mittaus, verikokeet, tmv. toimenpiteet.

Minusta tuntuu ihan hullulta että nykyaikana ihmiset ajattelee että paljastavasti pukeutuminen (enkä tarkoita napa näkyy-paljastelua vaan aivan muuta), irtosuhteet ym. on ihan ok ja normaalia elämää niin sitten joku gynen tutkimus on maailman kamalin ja ällöttävin tapahtuma.

Eihän sinne kukaan pakota menemään! Mutta mitenpä muuten sitä terveyttä tutkittais? Olisiko ehdotuksia?

Itse olen vuosia käynyt säännöllisesti gynen tutkimuksessa. (ikää 27 ja aloitin 17v. gyne-käynnit) Jossain vaiheessa oli tutkimuksia 2-3krt/vko lapsettomuushoitojen aikana:)

Vierailija
4/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli 4 miehen silmää tuijottelemassa mikä on tilanne

Vierailija
5/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplaraiskaus tietty...mitenkähän tää eroaa urologista? onko sekin pervoa?

Vierailija
6/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun puolestani voit jättää itsesi kaikessa hiljaisuudessa tutkituttamatta. Suurin osa meistä muista ns hyvinvointivaltion asukeista varmaan ihan kiitollisena käyttää nykylääketieteen tarjoamia mahdollisuuksia pitää itsestään huolta.

Vierailija
7/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vastuuntuntoisena nuorena 16 v hakemaan ekaa kertaa pillerireseptiä, ilman että olisin ollut yhdynnässä. Naisgynekologi tekikin sisätutkimuksen ja siinä tuli sit meikäläinen " korkattua" ...

Vierailija
8/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ehkäisy nimenomaan pitäisi hankkia enne yhdyntää? Yhdynnän jälkeen siitä on huomattavasti vähemmän hyötyä.

Vierailija:

Menin vastuuntuntoisena nuorena 16 v hakemaan ekaa kertaa pillerireseptiä, ilman että olisin ollut yhdynnässä. Naisgynekologi tekikin sisätutkimuksen ja siinä tuli sit meikäläinen " korkattua" ...

Vierailija
9/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole vielä osannut sanoa MIKSI pillerireseptin uusimiseen tarvitaan gynen tarkastus ????? Mitä sieltä alapäästö voi nähdä sellaista minkätakia reseptiä ei voisi uusia. Edes gyne ei osannut vastata ............ pikkuisen oudolta kuulostaa.

Vierailija
10/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle sen tään on luonnollisempaa, että joku kopeloi pillua, kuin että miehellä joku kopeloi persettä.

Vierailija
11/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku vastata?

Vierailija:

kukaan ei ole vielä osannut sanoa MIKSI pillerireseptin uusimiseen tarvitaan gynen tarkastus ????? Mitä sieltä alapäästö voi nähdä sellaista minkätakia reseptiä ei voisi uusia. Edes gyne ei osannut vastata ............ pikkuisen oudolta kuulostaa.

Vierailija
12/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muuta kuin " niin kuuluu tehdä" eli tähän ei ole mitään lääketieteellistä perustetta. Vain joko halu rahastaa ja /tai alistaa naista

Vierailija
13/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tungetaanko hänen anukseensa sormi tms ?

tietääkö kukaan ?

Vierailija
14/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sisäisessä postissa ilman yhtään tutkimusta. Itse käyn kyllä vuosittain gynellä, mutta pari gynekammoista työkaveriani uusii mieluummin reseptinsä sähköpostitse kuin huolehtii terveydestään...

Vierailija:

Vierailija
15/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sattuu kun mies tutkii!! :(

Vierailija
16/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mieleenkään mennä gynelle joidenkin e-pillereiden takia, jotka voi ihan hyvin määrätä yleislääkäri. Se sama yleislääkäri osaa tehdä alatutkimuksen ja määrätä papa-kokeen. Eikä tosiaankaan ole tarvetta terveellä naisella käydä joka vuosi gynekologin tai yleislääkärin tekemässä alatutkimuksessa. Pari, kolme vuotta riittää vallan hyvin. Vai käyttekö te joka vuosi muillakin erikoislääkäreillä?

Vierailija
17/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten sisäisessä postissa ilman yhtään tutkimusta. Itse käyn kyllä vuosittain gynellä, mutta pari gynekammoista työkaveriani uusii mieluummin reseptinsä sähköpostitse kuin huolehtii terveydestään...

Vierailija:

Vierailija
18/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunnustelisivat munasarjat ja kohdun tilanteen tarkastuksessa? Kasvaimet ja epätavallisuudet taitavat löytyä vain kokeilemalla...

Vierailija
19/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa löytyi oireeton kohdunsuuntulehdus pillereiden uusinnan yhteydessä parikymppisenä. Olisi jäänyt nämä ihanat lapset saamatta kun tulehdus olisi päässyt leviämään kohtuun.

Vierailija
20/31 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustella munasarjojaan itse... Ja kyllä minä uskon, että miesgynetkin tekevät työtään vain työn vuoksi, eivätkä saadakseen siitä seksuaalisia kicksejä. Mutta minä suhtaudunkin omaan kehooni ja seksuaalisuuteeni terveesti ja luonnollisesti, enkä myöskään pidä kaikkia miehiä pillun perässä juoksevina sikoina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi