Gynekologinen tarkastus on RAISKAUS!
En ymmärrä miten naiset alistuvat tällaiseen toimenpiteeseen. Joku pervo lilluttelee sormiansa sinun PILLUSSA...onpa kivaa. Ei eroa kyllä raiskauksesta. Kaikki pervoudethan voidaan naamioida muka hyödyllisiksi. Tosiasiassa uskon, että moni gynekologi on jotenkin perverssi mieleltään. Ei kukaan NORMAALIÄLYINEN ja järkevä hakeudu tirkistely- ja sormettelualalle.
Kommentit (31)
sillä muuten olisin kuollut hyvin pian kohtutulehdukseen! Samanlailla se alapää pitää tarkastaa kun hampaatkin. muuten tippuu hampaat suusta!
Sulla taitaa olla patoutumia?
Minulle gynekologinen tarkastus merkkaa omaan terveyteen liittyvää tarkastusta. Aivan kuten verenpaineen mittaus, verikokeet, tmv. toimenpiteet.
Minusta tuntuu ihan hullulta että nykyaikana ihmiset ajattelee että paljastavasti pukeutuminen (enkä tarkoita napa näkyy-paljastelua vaan aivan muuta), irtosuhteet ym. on ihan ok ja normaalia elämää niin sitten joku gynen tutkimus on maailman kamalin ja ällöttävin tapahtuma.
Eihän sinne kukaan pakota menemään! Mutta mitenpä muuten sitä terveyttä tutkittais? Olisiko ehdotuksia?
Itse olen vuosia käynyt säännöllisesti gynen tutkimuksessa. (ikää 27 ja aloitin 17v. gyne-käynnit) Jossain vaiheessa oli tutkimuksia 2-3krt/vko lapsettomuushoitojen aikana:)
siinä oli 4 miehen silmää tuijottelemassa mikä on tilanne
tuplaraiskaus tietty...mitenkähän tää eroaa urologista? onko sekin pervoa?
minun puolestani voit jättää itsesi kaikessa hiljaisuudessa tutkituttamatta. Suurin osa meistä muista ns hyvinvointivaltion asukeista varmaan ihan kiitollisena käyttää nykylääketieteen tarjoamia mahdollisuuksia pitää itsestään huolta.
Menin vastuuntuntoisena nuorena 16 v hakemaan ekaa kertaa pillerireseptiä, ilman että olisin ollut yhdynnässä. Naisgynekologi tekikin sisätutkimuksen ja siinä tuli sit meikäläinen " korkattua" ...
Eikö se ehkäisy nimenomaan pitäisi hankkia enne yhdyntää? Yhdynnän jälkeen siitä on huomattavasti vähemmän hyötyä.
Vierailija:
Menin vastuuntuntoisena nuorena 16 v hakemaan ekaa kertaa pillerireseptiä, ilman että olisin ollut yhdynnässä. Naisgynekologi tekikin sisätutkimuksen ja siinä tuli sit meikäläinen " korkattua" ...
kukaan ei ole vielä osannut sanoa MIKSI pillerireseptin uusimiseen tarvitaan gynen tarkastus ????? Mitä sieltä alapäästö voi nähdä sellaista minkätakia reseptiä ei voisi uusia. Edes gyne ei osannut vastata ............ pikkuisen oudolta kuulostaa.
Naiselle sen tään on luonnollisempaa, että joku kopeloi pillua, kuin että miehellä joku kopeloi persettä.
Osaisiko joku vastata?
Vierailija:
kukaan ei ole vielä osannut sanoa MIKSI pillerireseptin uusimiseen tarvitaan gynen tarkastus ????? Mitä sieltä alapäästö voi nähdä sellaista minkätakia reseptiä ei voisi uusia. Edes gyne ei osannut vastata ............ pikkuisen oudolta kuulostaa.
Vierailija:
muuta kuin " niin kuuluu tehdä" eli tähän ei ole mitään lääketieteellistä perustetta. Vain joko halu rahastaa ja /tai alistaa naista
tungetaanko hänen anukseensa sormi tms ?
tietääkö kukaan ?
sitten sisäisessä postissa ilman yhtään tutkimusta. Itse käyn kyllä vuosittain gynellä, mutta pari gynekammoista työkaveriani uusii mieluummin reseptinsä sähköpostitse kuin huolehtii terveydestään...
Vierailija:
Ei olisi tullut mieleenkään mennä gynelle joidenkin e-pillereiden takia, jotka voi ihan hyvin määrätä yleislääkäri. Se sama yleislääkäri osaa tehdä alatutkimuksen ja määrätä papa-kokeen. Eikä tosiaankaan ole tarvetta terveellä naisella käydä joka vuosi gynekologin tai yleislääkärin tekemässä alatutkimuksessa. Pari, kolme vuotta riittää vallan hyvin. Vai käyttekö te joka vuosi muillakin erikoislääkäreillä?
Vierailija:
sitten sisäisessä postissa ilman yhtään tutkimusta. Itse käyn kyllä vuosittain gynellä, mutta pari gynekammoista työkaveriani uusii mieluummin reseptinsä sähköpostitse kuin huolehtii terveydestään...Vierailija:
että tunnustelisivat munasarjat ja kohdun tilanteen tarkastuksessa? Kasvaimet ja epätavallisuudet taitavat löytyä vain kokeilemalla...
multa löytyi oireeton kohdunsuuntulehdus pillereiden uusinnan yhteydessä parikymppisenä. Olisi jäänyt nämä ihanat lapset saamatta kun tulehdus olisi päässyt leviämään kohtuun.
tunnustella munasarjojaan itse... Ja kyllä minä uskon, että miesgynetkin tekevät työtään vain työn vuoksi, eivätkä saadakseen siitä seksuaalisia kicksejä. Mutta minä suhtaudunkin omaan kehooni ja seksuaalisuuteeni terveesti ja luonnollisesti, enkä myöskään pidä kaikkia miehiä pillun perässä juoksevina sikoina...
Mulla on maanantaina aika.. =/