Mulle laitatutettiin uudet rinnat ja vatsanahan kiristys, kun menin niin piloille raskaudessa.
Rinnat turpos ihan hirveiks, ja kun vielä imetin vuoden siihen päälle, niin jäljelle jäi sellaiset kärpäslätkät ettei tosikaan.
Samaten kun mahanahka jäi roikkumaan tosi pahasti, eikä lähtenyt millään jumpalla, niin ei auttanut muu kuin mennä lopulta työterveyslääkärille.
Sille kerroin ihan rehellisesti että tekis mieli vetää ranteet auki, kun olen niin ruma. En kestä enää vartaloani.
Lopulta sain lähetteen ja vieläpä maksusitoomuksen Kelaan, eli minulle tehtiin eräällä ykistyisellä plastiikkakirurgiin erikoistuneessa sairaalassa rinotjen kohotus, muokkaus ja implantit, sekä vatsanahan kiristys ja rasvaimu. Hoitojen jälkeen vielä laserhionta, joten arvetkaan eivät mahassa ole pahat. Pahemmat ne raskausarvet ihmisllä on, kuin tämä T-mallinen haalea arpi.
Nyt vatsanseutuni on kiinteä, kuin 16-vuotiaana, sekä rinnat kauniit ja suuret.
Kyllä kannatti, ja itse ei tarvinnut maksaa mitään. :)
Että raskaus voikin pilata vartalon. Luojan kiito mulle tehtiin sektio, ettei enää pimpsa löystynyt.
Kommentit (6)
mulle tehtiin samanlaiset, lisäksi sain hiustenpidennyksen ja rakennekynnet kun raskaus pilasi ne totaalisesti. valitin myös siitä, että pikkulapsi aika vie minun kaikki rahat, niin kela maksaa mulle nykyään extraa joka kuukausi 300 euroa, että jää vähän rahaa itteenikin!
Yks kaunis päivä se oli vaan oven takana ja mitään ei tarvinnut maksaa!
niin varmaan juu!