Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9-kuisen vauvan aikaiset aamut. Huoh!

Vierailija
24.04.2008 |

Miten teidän tuon ikäiset nukkuvat?

Meillä tänään heräsi 5.40! Ja yleensäkin joka aamu 5.40-6.30- välillä.

Illalla menee nukkumaan 21 ja päivällä nukkuu n. 10-12.30 ja 16-17.30.

Rytmit ovat muuten hirveän hyvät, mutta kyllä nuo aikaset aamut väsyttävät hirveästi, varsinkin jos yöllä on tutia pitänyt käydä antamassa useasti.

Onko kellään kokemusta, miten unia voisi aamusta pidentää edes tunnilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä...meillä huoneessa vielä 7 aikaan aikas pimeää, silti tää herää klo 5-6 joka aamu. Eikä millään enää nuku. Edes silloin kun meni myöhemmin nukkumaan, ei aamusta piisannut unta

pidemmälle.

Vierailija
2/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jäi molemmilta lapsilta aamu-unet pois 9 kk iässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedäthän sen herättämisen vaikeuden, kun itsellä olisi sitä ah niin ihanaa omaa aikaa (tai aikaa isompien kanssa) =)

T. ap

Vierailija
4/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä ei auttanut. Meillä puolitoistavuotias heräilee samoihin aikoihin; päiväunien lyhentäminen ei auttanut; oli sitten vain kiukkuisempi hereillä ollessaan. Olen vain yrittänyt alistua siihen, että meidän lapset on aamuvirkkuja, ja käydä itse yhdeksälyä illalla nukkumaan... Jaksamista!

Vierailija
5/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään auttanut; on kokeiltu lyhyet päiväunet, pimennysverhot, myöhempi nukkumaan laitto illalla, viereen ottaminen aamulla (kun yrittää herätä) jne. Pikkuhiljaa unet on kuitenkin pidentyneet aamulla niin, että nykyään meillä 4 ja 2 vuotiaat nukkuu jo 7-7.30 asti, 5-vuotias esikoinen saattaa nukkua jopa 8.30 asti!

Itse olen tullut siihen tulokseen ettei niille unille oikein voi mitään, ja parempikin antaa lapsen nukkua rauhassa silloin kun nukkuu, ettei siis herätä esim. päiväunilta kesken.

Vierailija
6/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaukaloon ja telkkaria tuijottamaan.. meillä näkyy toi juniori kanava niin jää siihen katsomaan ja juomaan maitoa ja nukahtaa sitten takasin. omassa sängyssä ei enää nukahda.

Muut lapset 1 ja 2 vuotiaat nukkuvat 10-11 astin niin en millään jaksaisi itse nousta noin aikaseen :)

Vierailija
7/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsi vauvasta asti herännyt tosi aikaisin ja nykyäänkin 5-vuotiaana herää n.5.30.