Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähtitatuoinnit?

Vierailija
24.04.2008 |

Onko niillä tähtitatuoinneilla jotka Essillä on, joku erityinen merkitys? Ihan samanlaisethan on esim. Tea Khalifalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen itsekin ihmetellyt samaa.. Olen nähnyt niin monella, että pakko olla jokin symboli.

Vierailija
2/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että olisi jokin merkitys, kun paikkakin kerran on aina sama. No, ihmiset on sitten typerämpiä kuin luulinkaan. Kuka ottaa ylipäänsä samanlaisen tatskan kun naapurilla ja sitten vielä täsmälleen samaan paikkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suttuisen näköistä.

Vierailija
4/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti johtuu siitä, että ei luoteta omaan makuun tai sit sitä ei oo, on helpompi valita joku yleinen mikä näyttää omasta mielestä hyvältä ja sitä ei muka myöhemmin kaduttua ku muillakin on... Mut yleensä noi muoti- tatskat on just niitä mitä ihmiset katuu:/

T. Tatuoitsija

Vierailija
5/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen lisää kuvia :)

Vierailija
6/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miks aina pitäis olla niin omaperäinen ynm. jos tykkää delfiinestä tai ruusuista niin kai sitä sillasen kuvan sitten ottaa. niitäkin on niin paljon erillaisa. mitä järkeä on ottaa joku mahdollsimman erikoinan vaan sen takia että muilla ei sillasta ole. kyllä mä valitsen kuvani sen perusteella mistä tykkään enkä sen harvinaisuuden mukaan.

Vierailija
7/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sylissä niin vaikea kirjoittaa:)

t 12

Vierailija
8/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tottakai delfiineistä, ruusuista ym. saa omannäköisensä! Mutta tässä olikin kyse täysin identtisestä selkeästä kuviosta, joka otetaan täysin samaan paikkaan..

Vierailija
9/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaan asiakkaat sanoo siitä ensimmäisestä delfiini- tatuoinnistaan, että " hitto jos ois sillon nuorena tiennyt, ni ois valinnut toisin" ...

Ja harvapa sitä tietää mistä tykkää 10 vuoden päästä, siks mun mielestä paras tatska valinta on joku, joka liittyy omaan itseen! Sellainen ei mee pos muodista:)

Vierailija
10/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen ottanut Marjolla, mutta hän ei enää ilmeisesti tee ja sitten olen ottanut siellä täällä, eli ei enää luottotatuoitsijaa, jota kaipaisin.

t 10

Vierailija
11/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkilanka-kuvio. Niitä näkyi joka puolella sen jälkeen kun Pamsu oli esitellyt tatskaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi