Tähtitatuoinnit?
Onko niillä tähtitatuoinneilla jotka Essillä on, joku erityinen merkitys? Ihan samanlaisethan on esim. Tea Khalifalla.
Kommentit (11)
Olin varma, että olisi jokin merkitys, kun paikkakin kerran on aina sama. No, ihmiset on sitten typerämpiä kuin luulinkaan. Kuka ottaa ylipäänsä samanlaisen tatskan kun naapurilla ja sitten vielä täsmälleen samaan paikkaan...
Varmasti johtuu siitä, että ei luoteta omaan makuun tai sit sitä ei oo, on helpompi valita joku yleinen mikä näyttää omasta mielestä hyvältä ja sitä ei muka myöhemmin kaduttua ku muillakin on... Mut yleensä noi muoti- tatskat on just niitä mitä ihmiset katuu:/
T. Tatuoitsija
että miks aina pitäis olla niin omaperäinen ynm. jos tykkää delfiinestä tai ruusuista niin kai sitä sillasen kuvan sitten ottaa. niitäkin on niin paljon erillaisa. mitä järkeä on ottaa joku mahdollsimman erikoinan vaan sen takia että muilla ei sillasta ole. kyllä mä valitsen kuvani sen perusteella mistä tykkään enkä sen harvinaisuuden mukaan.
vauva sylissä niin vaikea kirjoittaa:)
t 12
Joo, tottakai delfiineistä, ruusuista ym. saa omannäköisensä! Mutta tässä olikin kyse täysin identtisestä selkeästä kuviosta, joka otetaan täysin samaan paikkaan..
Usein vaan asiakkaat sanoo siitä ensimmäisestä delfiini- tatuoinnistaan, että " hitto jos ois sillon nuorena tiennyt, ni ois valinnut toisin" ...
Ja harvapa sitä tietää mistä tykkää 10 vuoden päästä, siks mun mielestä paras tatska valinta on joku, joka liittyy omaan itseen! Sellainen ei mee pos muodista:)
Aiemmin olen ottanut Marjolla, mutta hän ei enää ilmeisesti tee ja sitten olen ottanut siellä täällä, eli ei enää luottotatuoitsijaa, jota kaipaisin.
t 10
Piikkilanka-kuvio. Niitä näkyi joka puolella sen jälkeen kun Pamsu oli esitellyt tatskaansa.
Mutta olen itsekin ihmetellyt samaa.. Olen nähnyt niin monella, että pakko olla jokin symboli.