Mua ärsyttää se, että kun meidän temperamenttinen 2 v poika alkaa raivota
ja rähistä, niin heti vieraat ihmiset on hyssyttelemässä ja yrittämässä sitä hiljentää. Ja se kun ei auta, parempi on jättää huomioimatta kokonaan. Ja sitten mä vaikutan tässä kylmältä, kun en lasta huomioi.
Kommentit (2)
ajat numero kakkosen ollessa vauva ja esikoinen 2-vuotias. Juuri tuollaisia tilanteita että toisessa kädessä vauva kaukalossa, toisessa kolme kauppakassia ja sitten tää yksi sankari saa raivarin ja heittäytyy maahan =)
Varmaankin sitä ulkopuolelta tulevaa paheksuntaa oli todellisuudessa vähemmän kuiin mitä itse joskus saattoi niissä tilanteissa pelätä tai kuvitella! En kyllä muista että kukaan olisi koskaan tullut sanomaan mitään lapsen kiusaamisesta, enemmänkin ymmärtäviä kommentteja olen aina saanut lasten kanssa kun joskus sattuu ja tapahtuu julkisilla paikoilla.
ohikulkijat alkoivat kysellä, tarvitsenko apua, yrittivät lepytellä lasta, yksikin akka alkoi mulle valittaa " että älä kiusaa ihanaa poikaasi" , kun se makasi maassa, ei suostunut kävelemään ja mulla oli vauva kantoliinassa, ruokakassit kädessä ja olisi pitänyt päästä himaan laittamaan ruokaa.