Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teutonia Funien ilmakennopyorat taynna hiekkaa! Auttakaa, miten ne saisi pois. Talven jaljilta terava hiekoitussepeli ikaan kuin puhkoi renkaat. Nyt hiekat rahisevat renkaiden

23.04.2008 |

sisällä :(. Kohtalotovereita? Vaunut tilattu Saksasta. Paljonkohan uudet renkaat kustantavat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on noin käynyt emmaljungien kanssa, myyjän mukaan yleistä myös esim. herkuleksissa. Jollain raudalla (olikohan rengasrauta) saa kuulemma poistettua, jos häiritsee.

Vierailija
2/3 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta laitoinkin joskus aikaisemmin yhden aloituksen ja silloin sain vain vastauksia ettei muilla ole ollut sitä ongelmaa. Meidän rattaat on myös tilattu saksasta. Minkälaiset renkaanne ovat? Meillä myös kennot, joissa metalliset pinnat...

Ääni on todella raivostuttava ja olen myös miettinyt uusien renkaiden ostamista. Jos yhtään oikein muistan uusien hinta olli lähemmäksi sata euroa. Jos meille vielä toinen käyttäjä tulee, niin uudet käyn kyllä ostamassa.

-vivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli juuri se ISO syy, miksi siirryttiin kuulemma 90-luvun lopulla ilmakumirenkaisiin. Sen jälkeen kun alettiin käyttämään teiden hiekotuksessa sitä terävää sepeliä, joka menee läpi kengänpohjistakin

ja rikkoo kauppojen parkettilattiat jne jne. Näin olen monelta kuullut ja itse olen aina suosinut ilmakumirenkaita, vaikka niitä joskus joutuukin pumppailemaan. Ne kestävät sen terävän sepelin ja kivet eivät mene niihin sisään.