Kävin treffeillä
ja nyt täällä mietin, mies vaikutti ihan kivalta... siis luonteeltaan ei niinkään ulkoisesti.
Yksi asia vaan pisti silmään häiritsi, mies ei juurikaan katsonut minua vaan seurasi ympärillä pyöriviä ihmisiä, ja varsinkin naisia. Oli nainen nuori tai vanha, laiha tai lihava mieluummin katseli heitä, kun mua.
No, ekat treffit ja silleen juttua kyllä riitti, mutta miksi ei katsonut mua jutellessaan
Kommentit (10)
miehen istumaan niin että oli selkä ovelle päin ja itse istuin niin että näin oven ja ikkunasta pihalle ja koko ajan kyttäsin sen ohi muita ihmisiä. jokunen hetki meni mieheltä tajuta kuinka törkee oli oikeesti ollu.. No ne jäi myös viimeisiksi treffeiksi meidän välillä
jotenkin tuntui hassulta kun itse tykkään katsoa siihen ihmiseen jonka kanssa juttelen, varsinkin silmiin.
todennäköisesti puuttuu rohkeutta siis myös rakentaa parisuhdetta. Olen seurustellut noin käyttäytyvän miehen kanssa ja hänellä ei tosiaan ollut rohkeutta katsoa mua silmiin. Hänellä ei ollut myöskään rohkeutta kohdata tosiasoita, ratkoa ongelmia eikä rakastaa.
katson, mutta sitten haluan jo että mua katsotaan silmiinkin.
Sinun eksäsi taitaa olla myös minun eksäni.
Et olisi paremmin voinut kuvailla viimeisintä seurustelusuhdettani... :(
jotka ei osaa keskustella, eikä rakastaakaan
On tietysti olemassa idiootteja jotka haluavat jonkun viimeisen päälle- klishee-viritelmä-naisen vaikka ei itsellä vastaavia avuja oliskaan. Mutta ihan ihmisten kesken se mitä toinen on selviää vasta kun uskaltaa katsoa silmiin.
kuten joku sanoi silmistä sen näkee kuka on ja mitä. Jotenkin katseesta voi lukea paljonkin. Jos ei pysty katsomaan silmiin tuntuu kuin olisi jotain salattavaa.
tapaa ihmeessä uudestaan.
tai oliko sulla tosi avonainen kaula-aukko? jos näin niin ehkä yritti pitää huolen ettei tuijota rintoja ja siten pilaa mahdollisuuksiaan ;-)
jos kolmansien treffien jälkeen vielä ei uskalla silmiin katsoa niin ota puheeksi.