Kamalin kuulemasi nimi ikinä!?
Kommentit (37)
ja lisään omiin inhokkeihini Viljon!
pahin kuulemani, vieläpä tuttavapiirissä Kotivalo
ku nykyään on nää Nicot ja Micot sun muut..
pahin kuulemani, vieläpä tuttavapiirissä Kotivalo
Oivoi!
ällö
Suvussa koittavat kierrättää tätä nimeä .. ei ikinä mun lapselle.
Tämä mikä täällä aikaisemmin pyöri. Bibbeli Alessio vai mikä-se-oli
Miten voi joku katsoa pientä vauvaa ja lausua hellästi "Yrsa".
Jemina
En kyllä tunne ketään tuon nimistä, että en siis ole siksi puollustelemassa, mutta mielestäni ihan normaali ehken hieman romanisukuinen naisen nimi.
Suosikki on Kulikova :D (löytyy myös suomesta joitain kymmeniä)
toiseksi nimekseen Tertullianus?! Ihan kauhee.
Ehkä hetken olisi voinut vielä harkita...
toiseksi nimekseen Tertullianus?! Ihan kauhee.
romanialainen uimari neiti Pissareva...
Normaalista en sitten tiedä...ja onhan täällä ehdotettu esim. Riikkaa ja Urpoa, jotka on ihan normaaleja nimiä.
Ei vaan kolahda nämä väännökset.
T: Jeminaa ehdottanut
Jemina
En kyllä tunne ketään tuon nimistä, että en siis ole siksi puollustelemassa, mutta mielestäni ihan normaali ehken hieman romanisukuinen naisen nimi.
Ja sunnutaina oli paikallislehdessä kastettu Fonja. Voi hyvääpäivääääää. Täysuomalaiset vanhemmat nimestä päätellen.
Mä olen kanssa törmännyt tuohon Orkkuliin, tosin en tiedä oliko oikea nimi. Siskonsa oli Sirkkuli.
Niiles- nimen luin kasteituista, en ole ennen kuullut, ei nyt kovin ällö mutta ei minun pojasta Niilestä tulisi...
joku reppana saanut sellaisen nimen 1 poika vuonna 2001 ja 1 tyttö 2003 + ennen tuotakin saanut yht 72 naista ja 167 miestä
Ja, makuja on monia, eli älkää hermostuko...
Oivoi... :D Olen täällä hekotellut useammallekin nimelle oikein ääneen, taidan olla vähän väsynyt tai jotain...
Minusta rumia nimiä mm. Melena (=veriuloste), Untamo, Jalmari, Urpo...
Aivan kammottavat muuten nuo sivut jossa oli kuvia niistä lapsista joilla oli nimet kuin joillain vampyyreilla... Sekin missä se python oli sen pienemmän kaulan ympärillä... hyi hitto!