Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, mitä tämä on?

Vierailija
22.04.2008 |

Mies soitti kesken työpäivän, että hänelle tuli outo puhelu. Äitinsä miesystävä oli soittanut, ja kertoi, että hänen ajaessaan tänä aamuna oli liikkuvaan autoon hänen viereensä ilmestynyt mieheni äiti (siis anoppini), oli ollut jonkun aikaa ja sitten häipynyt. Anoppi siis oikeesti omissa töissään. Ja nyt ei vastaa puhelimeen. Miehellenikään ei ole mitään ilmoitettu.

Mulle tuli ainakin kauheen kylmä ja paha olo tuosta. Mitään en voi tehdä, olen lasten kanssa kotona.

Anoppi oli myös liikkeellä hoitamassa firman asioita. Tää on sekavaa, mutta niin on ajatuksetkin.

Mua pelottaa tommoset ja nyt en uskalla varmaan autolla ajella, saati yksin olla kotona tai missään. Melkein pari tuntia jo yritetty ottaa yhteyttä anoppiin ja ei mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrothan kun selviää..

Vuosi sitten kuollut mummoni ilmestyy aina välillä papalle istumalla keinutuolissa lempikuppinsa kädessään.. mummon kuollessa yllättäen oli ollut paljon merkkejä, unia ja pahan olon tunteita läheisillä edellisenä yönä!

Vierailija
2/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on myös jännää, että teillä puhutaan tuollaisista asioista.. Kaikki kun ei niihin usko.. Onko teillä ennenkin joku nähnyt jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana.

Vierailija
4/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ky/hallusinaatio? Ehkä vasymyksestä johtuva tms.), niin miksi ihmeessä hän soittaa naisystävänsä pojalle ja raportoi tästä?? =D

Jopa aika huvittavaa. " Hei, mä näin/kuvittelin näkeväni sun äidin tänään aamulla kehäkolmosella liikkuvassa autossa vieressäni. Ajattelin vain soittaa ja kertoa" . Siis miksi ihmeessä hän soitti sun miehelle? Luulisi, että tuollaista asiaa ehkä just ja just päiviteltäisiin kotona oman kumppanin kesken myöhemmin, ja mietittäisiin sille syitä. Uskooko koko teidän suku kummituksiin tai ennenäkyihin, että tämä mies edes kehtasi soittaa tuollaisen asian kanssa miehellesi (eikä esim. ajattelut, että miehesi pitää häntä ihan sekona)?

Eniten minä olisin huolissani siitä anopin miehestä, joka näkee ties mitä näkyjä ja on vähän sekaisin muutenkin, kun niiden pohjalta koko suvun hälyyttää huolehtimaan...

Vierailija
5/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisin jollekin jos tommoseen törmäisin.

Meidän suvussa on paljonkin ihmisiä, jotka ovat etiäisiä nähneet. Kolme viikkoa sitten äitini oli nähnyt enkelin sänkynsä vieressä. Joo tiedetään, että ihan höpöltä kuulostaa, mutta outoa yhtäkaikki.

Vierailija
6/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis äiti asuu nyt papan kanssa kun ei fyysisesti pärjää yksin.. Pää toimii kyllä vielä!

Äiti oli tullut yksi päivä kotiin ja pappa oli ollut ihan outo. Ei ollut puhunut mitään, mutta parin päivän päästä oli sanonut, että aamulla kun oli herännyt ja kävellyt alakertaan, oli mummo istunut keinutuolissa ja juonut siitä samasta kupista mistä aina joi aamukahvinsa..

Mummo kuoli tiistaiaamuna ja maanantai-iltana minulla oli kamalan paha olla. Todella kamala olo! Itketti ja suretti eikä tiennyt oikein tosissaan, että mikä..

Mummon sisko oli nähnyt unen jossa tumma hahmo kävelee kirkkaasta kohti. Sitten arkku nousee ylöspäin..

Isoveli oli nähnyt unta, että hänen vaimolleen ja lapselleen sattuu jotain kamalaa!

Mummoa käytettiin ruumisautolla mökillä, jota rakasti, ennen kuin haudattiin, peili tippui alas seinältä. Peili joka oli ollut siinä seinällä 20 vuotta.. Sama tapahtui kun tämä mummon äiti kuoli ja häntä käytettiin kotonaan..

Tällaisia sattumia tai mitä ne ikinä ovatkaan..

Itse haluan ajatella, että ne ovat viestejä jostain suuremmasta ja ettei meillä ole mitään hätää! Lopullisesti minusta tuntui mummon kuoleman jälkeen, että kaikki on kunnossa kun hautajaisissa yksi ainoa lintu lenteli ja lauloi puissa. Yksi ainoa lintu. Siellä se mummo meitä tarkkailee!

Nämähän on aina sellaisia, että uskoo ken tahtoo..

Toivottavasti ap anoppisi on kunnossa ja tulee olemaankin!

Vierailija
7/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perheen jäsenet voivat huonosti, olivat hermostuneita ja kireitä jne. n.6kk ennen kuin isämme kuoli yllättäen. Isällämme taas näyttäisi olleen joku alitajuinen tieto kuolemastaan, koska ennen ei niin jämpti ja huolellinne mies oli hoitanut kaikki asiat valmiiksi, niin ettei kuolemasta tapahtunut esim. taloudellisesti suurta haittaa perheelle. Esim. taloa ei jouduttu myymään, vaikka siihen asti mies oli talossa asuvista perheen jäsenistä ainut palkkaa saava henkilö. Ja monia monia pieniä asioita on tullut esiin myöhemmin.

Vierailija
8/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai peilejä pudottelevat ja siitä sitten voi päätellä että nyt ei ole mitään hätää.

Jos voi heitellä peilejä voisi yhtä hyvin tarttua kynään ja väsätä kunnon viestin.

Vierailija:

Mummoa käytettiin ruumisautolla mökillä, jota rakasti, ennen kuin haudattiin, peili tippui alas seinältä. Peili joka oli ollut siinä seinällä 20 vuotta.. Sama tapahtui kun tämä mummon äiti kuoli ja häntä käytettiin kotonaan..

Tällaisia sattumia tai mitä ne ikinä ovatkaan..

Itse haluan ajatella, että ne ovat viestejä jostain suuremmasta ja ettei meillä ole mitään hätää!