Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA!! Mokasin tosi pahasti ja nyt on ihan itsetuhoiset ajatukset päässä ov

Vierailija
22.04.2008 |

Petin vahingossa poikaystävääni. Olin vaan niin persekännissä ja henkisesti loppu. En todellakaan halunnut tehdä niin, olin vaan niin sekaisin. Nyt mies jätti, eikä anna anteeksi ikinä.

Tää on ihan kamalaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko murehdit loppuikäsi tai otat oppia virheestäsi. Kumman valitset?

Vierailija
2/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan painosta tai ahdistele häntä, vaan anna hänen miettiä rauhassa.

Ja jos hän ei tule takaisin eikä anna anteeksi niin sitten niin ei ole tarkoitettu ja sun pitää vain elää asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se iso moka. Pettää ei saa ja mies ei varmasti tule takaisin.

Mutta, miksi olit henkisesti lopussa? Oliko miehellä sen kanssa jotain tekemistä? Ehkä hän ei ollutkaan se paras mahdollinen mies sinulle.

Nyt rauhoitut itseksesi ja panet itsesi kasaan myös henkisesti. Sitten ehkä tulee uusi suhde ja nyt ainakin olet sen verran viisaampi, ettet edes huonossa kunnossa ollessasi juo itseäsi persekänniin etkä petä.

Vierailija
4/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua, että miksi mies ei tajua että se oli vaan virhe, iso moka. Kaikkihan virheitä tekee. Miten se ei tajua, etten mä tarkoittanut tehdä niin, eikä sillä ollut mitään merkitystä.

Mä yritin selittää sille, että kaduin jo sen aikana ja sen jälkeen vaan itkin. En muista ees miehen nimeä. Mä oon vaan niin rikki henkisesti, etten hallinnut hommaa ollenkaan.

ap

Vierailija
5/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielettömän hienoa, että olet voinut olla rehellinen ja tunnustaa tekosi. Nyt et voi mitään muuta kuin ottaa opiksesi. Ehkä poikaystäväsi palaa luoksesi, ehkä aloitat myöhemmin suhteen jonkun toisen kanssa. Mutta tee itsellesi selväksi, että et ryyppää noin helekutin paljon enää. Seuraavalla kerralla voi käydä pahemmin, voit joutua raiskatuksi. Voin kertoa että se sattuu enemmän ja siitä on paljon vaikeampi toipua kuin nykyisestä tilanteestasi.

Vierailija
6/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tää on Porvoosta.

Vierailija
7/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ongelmat on jo aiemmin vakavia jos pettämisestä tulee ensimmäiseksi mieleen tappaa itsensä.

On selvää että toimit väärin ja vie aikansa kun toivut henkisestä morkkiksesta mutta lupaan että toivut.

Olen minäkin sekoillut ja raskaasti ja on tuntunut siltä etten voi enää naamaani missään näyttää - tunne on mennyt ohi muutamassa päivässä tai viikossa. Jälkeenpäin asiat on saaneet oikeat mittasuhteet ja asia on kutistunut olemattomaksi ei toki tekemättömäksi.

Tsemppiä ja nouse sieltä suosta. Jos mies menee anna mennä uusia tulee.

8/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin epävakaata ihmistä ei saisi jättää oman onnensa nojaan.

Vierailija
9/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa aikuinen ja vastaa tekemisistäsi. Kun luottamus on kerran mennyt, sitä on vaikea saada takaisin. Jollet jo ole pyytänyt anteeksi, niin pyydä. Voi olla, että miehesi ei ota sinua enää takaisin, vaikka olisit kuinka vilpitön, mutta sen kanssa on sitten elettävä eteenpäin. Toivotaan parasta.

Vierailija
10/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loukannut miestäsi uskottomuudella. Ei sellaista paineta villaisella ja sanota, että se oli vaan virhe, iso moka, kaikki tekee virheitä. Kaikki tekee kyllä virheitä, mutta kaikki eivät ole uskottomia. Se on virhe pahimmasta päästä, koska se loukkaa niin sydänjuuria myöten. Se on yks ja sama ootko sä katunut sitä sillon vai et, sä teit sen kuitenkin! Ei sellaista paineta villaisella.

Vierailija:

Mä en vaan tajua, että miksi mies ei tajua että se oli vaan virhe, iso moka. Kaikkihan virheitä tekee. Miten se ei tajua, etten mä tarkoittanut tehdä niin, eikä sillä ollut mitään merkitystä.

Mä yritin selittää sille, että kaduin jo sen aikana ja sen jälkeen vaan itkin. En muista ees miehen nimeä. Mä oon vaan niin rikki henkisesti, etten hallinnut hommaa ollenkaan.

ap

Vierailija
11/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jätin hänet rauhaan, enkä ole viestitellytkään. Kyllä yritin tehdä selväksi hänelle sen, että olen todella pahoillani. Enemmän kuin pahoillani.

En ole ollut henkisesti tasapainossa pariin kuukauteen ja mulla epäillään maanisdepressiivisuutta holtittoman käyttäytymiseni takia. (mm rahankäyttö, ylikierroksilla käyminen... ) On epäilty jo kauan aikaa, mutten ole uskonut sitä. Nyt alan jotenkin uskoa. Mutta ei se tietenkään tätä virhettäni selitä, mä tein väärin.

Tää tuska on aivan hirvee!

ap

Vierailija
12/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee takaisin jos on tullakseen. Se, että pyytelet anteeksi ja kadut, ei tarkoita sitä, että miehesi olisi nyt tultava heti takaisin. Kukaan ei petä vahingossa ja humala tai mikään sekavuustila ei tekoa lievennä.

Vierailija
13/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin maailman huonoin viinapää...

Mun on pakko ottaa opikseni ja yrittää kestää, vaikkei mies ikinä antaisi anteeksi.

ap

Vierailija
14/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v...

ap

Vierailija
15/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten puhut asioistasi toisen ihmisen kanssa. Puhuminen auttaa ja asioita saa itselleenkin järjestettyä ja laitettua mittasuhteisiin. Jos olet epävarma omasta mielenterveydestäsi ota yhteyttä lääkäriin/terveyskeskukseen/terveydenhoitajaan, sieltä varmasti osataan ohjata saamaan jatkoapua. Tärkeintä on, ettet ole yksin, sillä silloin pahaolo vain voimistuu ja saattaa saada hallitsemattomatkin mittasuhteet.

Vierailija
16/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaiken lisäksi olisi pettänyt.

Sinun on aika saada pääsi kuntoon, lääkkeet ja terapia ja lopetat alkoholin käytön kokonaan koska voit tehdä mitä sattuu kun ryyppäät.

Vierailija
17/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen kyllä apua. Ja aion pyytää kaverin mun luo yöksi.

On tää vaan niin rankkaa, kun tietää tehneensä jotain pahaa toiselle. Mutta pakko mun on nyt elää tämän asian kanssa ja yrittää selvitä.

ap

Vierailija
18/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt aiemmin terapiassa? Suosittelen nyt avun hankkimista. Elämä on paljon mukavampaa, kun selvittää itselleen oman pahanolonsa syyn. Sen jälkeen asian voi käsitellä ja " kuitata" . Muutoin tilanne voi jatkua tuollaisena pitkään.

Vierailija
19/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aloitko keskellä katua nussia vastaantulevaa?

Muistat kuitenkin tapahtuneen?

Vierailija
20/22 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ongelma sinulla on nyt itsesi kuntoon saamisessa, kuin pettämisestä selviämisessä. Ehkä sairauden piti mennä näin pitkälle, että itsekin ymmärrät tilasi. Voimia kuntoutukseen ja paranemiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan