Kai teillä kaikilla on vakuutukset kunnossa? (ov)
Ilmeisesti kaikilla Espanjan turmassa olleilla ei ollut matkavakuutusta itselleen, tavaroille kyllä. Miten ihminen voi olla niin yksinkertainen, että vakuuttaa kamansa, muttei itseään? Itse en vakuuta matkatavaroitani. Jos menevät, niin menevät. Olen moninkertaisesti tienannut sen rahan takaisin, mutta jos itselle sattuisi jotain, niin se on eri juttu. Jos on varaa matkustaa, pitää olla varaa ottaa vakuutus.
Yksi äiti myös " valitti" , että häneltä varastettiin vaunut, eikä ole varaa ostaa uusia, eikä hänellä ole kotivakuutusta. On juuri eronnut ja jäänyt vakuutus ottamatta. Huh-huh. Juuri tuollaisessa tilanteessa vakuutusten täytyy olla kunnossa. Sitä paitsi kotivakuutus ei paljoa maksa.
Kommentit (6)
voimassa koko perheelle koko ajan. Matkatavaratkin on vakuutettu.
Onko vakuutusta lainkaan ja mitä se korvaa. Espanjassa vakuutukset voivat olla vähän erinlaiset kuin täällä.
Vakuutukset kunnossa siis. On kotivakuutus, auto- ja lapsivakuutukset, eläinvakuutus, eläkevakuutus, matka- ja matkatavaravakuutus... Niin ja tapaturmavakuutukset kaikilla.
Ton tapauksen selvittämiseksi voi mennä aikaa vaikka vuosi ja kyllä ennen sitä tulee jo kustannuksia loukkaantuneille. Ambulanssilento maksaa aika paljon ja jos vakuutusta ei ole, niin mistä rahat.
Sairaalassa hoito Suomessakin maksaa. Kaikki menee omasta pussista jos vakuutusta ei ole. Se että joskus vuoden päästä rahat saat espanjalaisesta vakuutusyhtiöstä ei varmaan kauheesti lämmitä.
mulla on lievä neurologinen vamma, jonka takia olen kuulemma tapaturmille muita alttiimpi. Mitään ei ole 20 vuoteen sattunut, mutta näin vakuutusyhtiö silti ajattelee.
samalla kun maksaa jäsenmaksua saa hyvän vakuutussuojan