Auttaisiko joku joka asiasta tietää?
Mistä eripaikoista saa ostettua rattaat osamaksulla? HobbyHallissa oli vain Brion rattaat aivan kamalalla värillä :(
Tietääkö joku muu jotain hyviä nettikauppoja osamaksulla?
Saako mistään emmaljungaa osiksella?
Kommentit (28)
Eli osamaksuun mäkin joutuisin turvautumaan kuten ap:kin. Mutta sossuun en todellakaan silti menisi, ihan normaali perhe ollaan, mies töissä ja mä vauvan kanssa kotona. Ylimääräistä rahaa ei ole mutta ei silti mitään sossun asiakkaita olla.
Älkää aina sitä sossua tarjotko joka paikkaan vaihtoehdoksi. Kyllä joillakin on näköjään pieni kynnys lähteä sieltä rahaa vinkumaan.
esim. prismasta Emman makuuasentoonkin menevät matkarattaat (jykevät!) 85 eurolla. Ne on kivan ärisiä ja alakori on yksi parhaista. Laatu on ihan hyvä matkarattaaksi. Meillä ollut 2 vuotta käytössä (myös ulkomailla reissanneet) ja yhä täysin kunnossa.
Matkarattaat ei tule kysymykseen kun pitäisi maastossa selvitä. Metsätietä pääsee helpommin kauppaan jne kuin kiertää monta kilometriä kävelytietä pitkin.
Tästä syystä mielellään scooterin ponyn yms tapaiset joissa on hyvät renkaat.
Ja kuomu on aivan ehdoton kesällä, hyttysverkko on saatava kunnolla kiinni, lapsi todella herkkä pistoksille jne
Tutuilta olen kysellyt, mutta ei ole enää.
Ja varmaankin hobby Hallista joudun hankkimaan ne mielestäni rumanväriset, ei väri ole tärkein vaan käytännöllisyys.
Siksi kyselin täältä josko joku tietäisi muitakin kauppoja, olisi ollut sama ostaa mieleiset samalla hinnalla.
ap
Ovat tosi paljon ketterämmät tuon ikäiselle kuin nuo Racet. Ja kuten joku jo mainitsikin, huomattavasti halvemmat.
Ei sitä koskaan tiedä, mitä sopivaa sieltä löytyy.. =)
täältä sekä huutiksesta, ihmiset pitävät vaan niin tolkuttomia hintoja käytetyistä.
Muutama kymppi lisää niin saa uudet joissa takuukin voimassa
ap
Olisiko jollakin myydä edullisesti ap:lle rattaita? Mikäli et itse tarvitse niin voisi myydä edullisesti...
Ponyissa on laaja värivalikoima!