Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako yöpukua teidän Lindexillä oli myynnissä klo 9.30 hintaan 4,95€?

Vierailija
04.12.2008 |

Minusta aika huijausta laittaa iso mainos lehteen ja sitten myymälässä on 25kpl kyseisiä tarjoustuotteita.

Onneksi ostin klo 9:32 4 sopivan kokoista, mutta harmittaa jos joku menee myöhemmin hakemaan tyhjää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänveto tuotteita ne halvat ovat ihan niin kuin kaikissa muissakin kaupoissa.

Jos itse ostit neljä kpl. niin aika nopeasti ne loppuvat jos kaikki muutkin asiakkaat niin tekevät:)Niin se vaan on että nopeat syö hitaat.

Vierailija
2/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaankin myymälä aukesi 9:30 ja 9:33 aletuotteita oli jäljellä max 8kpl vaikka ostajia oli paikalla 4kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätimme hitaammille vain rippeet ja joku yrittikin puhelimella varata, mutta myyjä sanoi että niitä ei voi varata

Vierailija
4/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pyjamaa punaisella puserolla, jossa tähti sekä mustat housut joissa tähtiä

1pyjama punainen pusero. jossa siili sekä valkoiset housut joissa mustapunaisia siilejä.

Ostin pojalle, koska inhoan sinistä ja poika voi ihan hyvin käyttää punaista.

Vierailija
5/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ois itse kyllä kehdannut!

Vierailija
6/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lasten yövaatteet stockalta, schiesser on laadukas merkki ja puuvilla haitta-aineetonta. Yövaatteessa merkitsee laatu ja juuri tuo haitta-aineettomuus, sen jälkeen vasta ulkonäkö.

Vierailija
7/7 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä rahalla sai 4kpl ihan riittävän laadukkaita yövaatteita. Normaalisti ostan pyjamat kirpparilta max 2€/kpl

Yöllä on ihan onko se rätti päällä ostettu Stockalta vaiko Lindexiltä. Jos tuo S olis myynyt pyjamia samaan hintaan, olin ehkä ostanut sieltä. Mutta vain siinä tapauksessa että ne eivät olisi olleet sinisiä, yöks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi