Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä kaveri kyllästyttää...

Vierailija
21.04.2008 |

Mun kaveri sanoo kieron ilkeästi asioista. Joskus " huumorin" varjolla ja joskus tosi kierosti, että periaatteessa ilkeys on tulkinnanvaraista. Rasittaa kamalasti. Tiedän, että tämä henkilö voi itse todella huonosti, ja hänellä on poikkeava tarve vakuutella pärjäävänsä ja olevansa hyvä eli tavallaan kehuu itseään ja väheksyy muita.

Jos joskus olen sanonut hänelle jostain loukkaantuneeni, hän suuttuu silmittömästi huutaen ja haukkuen minut tosikoksi ja usein jälkikäteen väittää sanoneensa eri tavalla kuin oikeasti sanoi ja välit menevät sitten vähäksi aikaa. Ainoa keino on, että olen sitten aina itse väärässä ja nielen kaikki törkeydet.

Välit saisivat varmaan mennäkin, mutta lapsemme ovat keskenään läheiset ja olen hänen yhden lapsensa kummi eli emme koskaan voi oikeasti laittaa välejä katki.

Mikä siinä on, että toiset ihmiset kokevat tarvetta morkata ja aika uskomattomalla tavalla jälkikäteen muuttelevat sanomisiaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeästi puhui usein esim. mun miehestä, muka vitsaillen. Kerran kun huomautin asiasta, hän suuttui ja väitti että itsekin puhun miehestäni niin. Jaa-a... toki joinain päivinä kun mieheni käytös oikein harmittaa niin saatankin häntä haukkua. Mutta on vissiin vähän eri asia että itse puhun miehestäni tylysti kuin se että ystäväni haukkuu häntä!

Tää samainen kamu vitsaili myös lapseni vaatteista ja omistani kans, hänestä niissä oli aina jotain kummaa.

Meillä meni välit poikki lopullisesti kun tän kamuni lapsi pahoinpiteli vauvaani. Enkä oo jäänyt sitä paskanjauhajaa kaipaamaan.

Vierailija
2/4 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä juttu, kun joskus kuulee ilkeää käytöstä puolusteltavan sillä, että joo kun sillä itsellään on vaikeaa tmv. Jokaisella on joskus vaikeaa tässä elämässä, mutta se ei millään tavalla oikeuta ilkeilemään ja kiusaamaan muita ihmisiä, ja siis varsinkin jos niitä patoutumia puretaan ihan viattomiin ihmisiin!

Mikä kaveri tommonen on, antaisin sen olla ja hakeutuisin mukavampaan seuraan. Piikitelköön yksikseen, ehkä tajuaa mitä menetti sitten joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on vähän häiriintyneitä... silloin riitaan tarvitaan se, että toinen yrittää olla oikeudenmukainen ja se ei tälle häiriintyneelle sovi. Valitettavasti näin.

Vierailija
4/4 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

listalle ja muutuin ikuiseksi syntisäkiksi.