Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kiltin miehen mainita Tinder-profiilissaan kiltteydestään?

Vierailija
25.04.2026 |

Vai onko kiltteys ehdoton turn-off naiselle? Olen sellainen mukavan pehmoinen pyöreähkö maidonvalkoinen paljon sisätiloissa aikaansa viettänyt risuparta. Kokemusta useammalta koulutusalalta, tosin vielä en ole saanut niistä yhtään loppuun asti suoritettua, ja masennuksen takia tullut oltua sellainen kymmenisen vuotta opiskelu- ja työelämän ulkopuolella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on? 🥺

AP

Vierailija
2/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro etsiväsi kotona viihtyvää pyöreää naista, jota kiinnostaisi samanlainen risupartainen mies voittamaan yhdessä elämän haasteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata. Ihminen joka pitää kiltteyttä erityisenä meriittinä on varmasti jotenkin sekaisin. Useimmat lapset ja koiratkin on kilttejä.

Vierailija
4/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstajankkaus lienee pilannut "kiltti" sanan maineen jo aikoja sitten. Minä itse en käyttäisi sitä missään.

Vierailija
5/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa profiilit joissa mies mainostaa olevansa kiltti. Opin kantapään kautta että niin ei välttämättä ole kun tapailin miestä joka profiilissaan mainosti kuinka kiltti on, vaan osoittautuikin ihan toisenlaiseksi, tosi väkivaltainen. 

Vierailija
6/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kiltti edes muka tarkoittaa? Kohteliasta, mukavaa, ystävällistä? 

Vierailija
7/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata. Ihminen joka pitää kiltteyttä erityisenä meriittinä on varmasti jotenkin sekaisin. Useimmat lapset ja koiratkin on kilttejä.

Lasten ja koirien kiltteys tarkoittaa sitä että ne tottelevat eivätkä häiritse. Ja sitä ettei niillä ole omaa tahtoa.

Eksä yritti kouluttaa minua kuin koiraa. En totellut. Olin tuhma.

Vierailija
8/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka sanoo itseään kiltiksi vaikuttaa nössöltä, vaikka kiltteydessä sinänsä ei ole mitään vikaa kunhan siihen ei yhdisty saamattomuus ja selkärangattomuus. Kiltinkin pitäisi olla vahva. Silloin kiltteyteen on paremmin varaa.

Vierailija
9/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kiltti edes muka tarkoittaa? Kohteliasta, mukavaa, ystävällistä? 

Tarkoittaa sellaista, jonka äiti on opettanut nielemään kiukkunsa ja olemaan sanomatta vastaan, joten on muuttunut passiivis-aggressiiviseksi aikapommiksi. 

Vierailija
10/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan että 'empaattinen'.

Vierailija
11/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välttämättä ole kiltti. Olen ratkaisukeskeinen toiminnanmies. Sekään ei ole mikään meriitti nykymaailmassa.

Vierailija
12/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä "kiltteys"!

Vierailija
13/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse ihmeessä, mutta mainitse myös tuo masennuksesi ym. perusteet, mistä tietää sinusta saatavan vain vatunmoisen riippakiven. 

Vierailija
14/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kiltti mies?

Vierailija
15/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla rehellinen, lähtisin siitä.

Vierailija
16/16 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko naisen vastaavaan ilmoitukseen laittaa lisäys kiltteys meriittinä tärppinä houkuttelemaan, vai pitäisikö poistaa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä