Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä maksaa keittiöremontti?

Vierailija
21.04.2008 |

Suht pieni keittiö, koneet tulisi myös uusittua ja luulen että mallisto löytyy halvan ja huippukalliin välistä. Kertokaa omia kokemuksianne, olen aivan pihalla mitä pitäisi varata rahaa moiseen remonttiin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on ihan arvaus. Niin paljon riippuu minkälaiset kaappien sisukset ja ovet otatte, ja kaappeja vai laatikostoja ja kuinka paljon, minkä hintaluokan kodinkoneet, mistä otatte, paljonko tarviitte ulkopuolista työvoimaa. Uusitaanko lattia? Laatatkin voi maksaa vaikka 5e tai 300e neliö. Hana voi maksaa 79e tai useamman satasenkin.

Varmaan 6 tonnilla vois saada semmosen halvahkon keittiön, jos itse tekee tosi paljon, mutta ehkä realistista ois sanoa 20 000 ? Tosin tiedän niitäkin, joilla mennyt liki 100 000.

Vierailija
2/5 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapetit, keittiön kaikki kaapistot ja koneet. Pohjatyöt tehtiin omin voimin, keittiön asennus keittiöfirmalta. Mikään ei ole luksusta, mutta ei " halpistakaan" . Keittiöfirma sijoittunee hintavertailussa keskivaiheille. Niin ja tilaa keittiössä n. 17 neliötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täytyy kyllä vähän ihmetellä, kuka saa keittiöönsä upotettua jopa sata tonnia :O Halvin tarjous omastamme oli muistaakseni n. 15 000¿, mutta silloin meidän olisi pitänyt kuljettaa ja asentaa kaapit itse eikä kaikkia toiveitamme oltaisi pystytty täyttämään. Halvemmilla koneilla ja materiaaleilla voi pienen keittiön uusia alle kymppitonnillakin, yksi tuttavamme teki keittiöremppansa alle 5000¿:lla (sis. kodinkoneet, eli tosi halpa!). Kannattaa pyytää 3-4 tarjousta erihintaisilta firmoilta, niin saa käsityksen siitä, mistä on itse valmis maksamaan ja mistä ei. Me pyydettiin tarjous myös kahdelta saman hintatason firmalta ennen päätöstämme, suosittelen sitäkin.

Vierailija
4/5 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmallakin sen toki voi tehdä, mutta sitten pitää tinkiä laadusta ja esim. purkaa vanhat ja asentaa uudet kaapit itse. Ero huippuhyvän ja sikahalvan keittiön välillä voi helposti olla yli tuon 1000¿/neliö... Eli halvimmillaan saman keittiön saa rempattua muutamalla tonnilla tai monella kymmenellä tonnilla.

Vierailija
5/5 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tehtiin pitkälti itse kuten välitilalaatoitukset jne. Sähkäri ja putkari oli tietysti sivusta, mutta niistäkin selvittiin kaverihinnalla. Keittiössä on yhteensä kaapistoa noin 5,2 metriä eli ei tosiaankaan iso.

Kaapistot on valkoista korkeakiiltoista mdf:ää Kalustetukusta. Tasot on kiveä (tilasin diapolilta) ja niissä kaksi aukotusta: pesualtaalle ja liedelle. Koneet rosteria ja merkki AEG. Mukana myös integroitu mikro, joka maksoi yllättävän paljon. (melkein 500 Euroa) Kaiken kaikkiaan keittiömme on todella kaunis ja näkee, ettei ihan halvimmasta päästä, muttei mitään superluksustakaan. Taustalaatta oli keskihintaista valemosaiikkia.

Tuosta voit itse päätellä, mitä remonttinne maksaa.