Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvosteletteko ihmisiä myös kuusen perusteella?

Vierailija
22.12.2014 |

Jos jollain on muovikuusi, onko hän huonompi ihminen? Mites minä, jolla ei ole kuusta ollenkaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen yksinäinen ihminen sellaisesta jolla on pikku muovikuusi/ei kuusta. Oikeisiin perhejouluihin kuuluu oikea iso kuusi.

Vierailija
2/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei voi olla aitoa kuusta vaikka joulua juhlimmekin perheen kanssa. Äitini on allerginen kuusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:03"]

Minulle tulee mieleen yksinäinen ihminen sellaisesta jolla on pikku muovikuusi/ei kuusta. Oikeisiin perhejouluihin kuuluu oikea iso kuusi.

[/quote]

Itse olen yksinäinen ja minulta löytyy tuommoinen 25cm korkea tekokuusi. Eikä edes koristeita ole. Tavallaan sopii tyyliini.

Vierailija
4/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:03"]Minulle tulee mieleen yksinäinen ihminen sellaisesta jolla on pikku muovikuusi/ei kuusta. Oikeisiin perhejouluihin kuuluu oikea iso kuusi.
[/quote] en ole yksinäinen ihminen. Asun avomieheni kanssa kahdestaan, ei lapsia. Vietämme aaton sukulaisissa, emmekä siksi meitä varten laita joulua. Sitten joskus kun lapsia tulee, niin on toki eri asia. Ap

Vierailija
5/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
6/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meilläkin on miten miloinkin, muovikuusi, kuusikuusi tai ei kuusta lain.

Vierailija
7/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ei kuusta ollenkaan, kuin muovikuusi. Rajansa mauttomuudellakin.

Vierailija
8/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen ihmisiä kaiken perusteella, joten tottakai myös kuusen. Kuusen perusteella arvostelu tulee heti sukkien raitojen leveyden perusteella arvioinnin jälkeen listassani. Teen jokaisesta ihmisestä perusteellisen analyysin, ja tätä kuusiasian tärkeyttä ei voi vähätellä.

Vierailija
9/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:14"]Arvostelen ihmisiä kaiken perusteella, joten tottakai myös kuusen. Kuusen perusteella arvostelu tulee heti sukkien raitojen leveyden perusteella arvioinnin jälkeen listassani. Teen jokaisesta ihmisestä perusteellisen analyysin, ja tätä kuusiasian tärkeyttä ei voi vähätellä.
[/quote] hieno homma! :) sinä totisesti olet ymmärtänyt av:n idean :D ap

Vierailija
10/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muovikuusi, koska esikoinen on allerginen kuuselle.

Vierailija
11/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:19"]

[/quote]

No onnea vaan. Toivottavasti on myös muovikinkku, muovikukat, ledikynttilät  ja muovirosolli myös.

Vierailija
12/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuusi voi myös johtua jonkun perheen jäsenen allergiasta. Meillä oli lapsuudessa aina muovikuusi kun pikkuveljelleni tuli oikeasta näppylöitä. En muutenkaan pidä huonompana ihmisenä vaikka tietäisin ettei tällaisesta ole kyse. Tänä vuonna kyllä vähän ihmettelin kun vanhemmillani on aina ollut tosi nätti kuusi (senkin jälkeen kun joskus teini-iässä meillealkoi tulla oikeita kuusia) mutta tänä vuonna se oli ihan harva ja oksat törötti rumasti ylöspäin. Alimpien oksien kärjet olivat minun vyötäröni korkuudella. Koristeluunkaan ei oltu panostettu. Tuollaiset kyllä huomaa jos taso yhtäkkiä laskee. 

Kuusettomuutta pidän kyllä vähän outona. Mummillani ei ole koskaan ollut joulukuusta, siis ainakaan minun elinaikanani. Hänellä on sellainen pieni (40cm korkea) valokuusi jonka nostaa joka joulu esiin ja se on sitten joulukuusi.. Hän on kyllä muutenkin laiska kaiken suhteen.. Ei kotiin tule joulu ilman kuusta.

Vierailija
14/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:19"]

[/quote]

No onnea vaan. Toivottavasti on myös muovikinkku, muovikukat, ledikynttilät  ja muovirosolli myös.
[/quote] öö? Allergiako ei ole muka pätevä syy muovikuuselle? Minusta muovikuusi on ihan käytännön syistäkin ok. Ei tarvitse joka vuosi hankkia uutta, neulasia ei varise, joten ei tarvitse niitä olla siivoamassa. Toki oikeassa on puolensa myös :) ap

Vierailija
15/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kuusten kasvaa metsässä.

Vierailija
16/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:24"]Muovikuusi voi olla kaunis, jos se ei ole ihan perinteinen. Valkoinen kuusi on hyvä.
http://www.google.fi/search?hl=fi&site=webhp&tbm=isch&source=hp&ei=mH2YVP68EIqAzAOFsYDoDA&q=white+christmas+tree&oq=white+chr&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.0l5.2173.6672.0.7801.10.9.0.1.1.0.397.2136.0j3j5j1.9.0.msedr...0...1c.1.60.mobile-gws-hp..0.10.2160.3.SpVCI5dJYBo&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513
[/quote] tuosta olen kyllä erimieltä, kuusen pitää olla vihreä, jotenkin luonnoton tuollainen valkoinen sisällä. Mutta makuja on monia :) ap

Vierailija
17/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muuten niin junttia porukkaa, että jollain on aidossa kuusessa sähkökynttilät?

Hahaha :D

Tyttärenne ei varmaan soita edes pienoa jouluaterian jälkeen? 

Vierailija
18/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:19"] Meillä on muovikuusi, koska esikoinen on allerginen kuuselle. [/quote] No onnea vaan. Toivottavasti on myös muovikinkku, muovikukat, ledikynttilät  ja muovirosolli myös. [/quote] öö? Allergiako ei ole muka pätevä syy muovikuuselle? Minusta muovikuusi on ihan käytännön syistäkin ok. Ei tarvitse joka vuosi hankkia uutta, neulasia ei varise, joten ei tarvitse niitä olla siivoamassa. Toki oikeassa on puolensa myös :) ap

[/quote]

Se ei ole AITO! Jos se ei haittaa, niin ok. Itse arvostan aitoja asioita, en lavastusta kuten muovikuusia ja telkkarissa pyörivää akvaarioita. Mieluummin ilman, kuin tökeröitä väärennöksiä. Ohis

Vierailija
19/33 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän suvussa oli tapana arvostella ihmisiä kuusen perusteella. Kuuset analysoitiin tarkkaan, mitä maksoi, onko tuuheita ja symmetrisiä. Voi hyvä tavaton sitä pahennusta, jos joku oli kelpuuttanut vähän muotopuolen tai pienen! Terveisiä vaan Porvoon suomenruotsalaisiin piireihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän