Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivät kehtaa näyttäytyä alasti muiden seurassa`?

Vierailija
03.12.2008 |

Itse siis häpeän olemattomia rintojani,enkä kehtaa mennä esim. työpaikan saunailtaan. Päällisin puolin kroppani on loistokunnossa, kiitos urheilun, mutta imetyksien jälkeisille muutoksille rinnoissa ei mahda mitään ja se on todella vaikeaa hyväksyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olen häveliäs.

Vierailija
2/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla ylpeä raskauden ja imetyksen aiheuttamista muutoksista. Nehän on ihan kuin taisteluissa kunniakkaasti saadut arvet veteraaneilla. Mullakin on rinnat kuin ajokoiran korvat. Mutta sellaiset on kuule aika monella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mitenkään sopuisasti koko vartalosta, vaan sisäreidet on ihan löllöt, pyllyn kannikat järkyttävän isot, maha roikkuu raskauksien jäljiltä..

Vierailija
4/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kuulla kommennteja tyyliin: "siis ei oo totta mikä kroppa neljän raskauden jälkeen" tai "mistä mamma-varatalosta sä aina keuhkoot?" jne... Se mitä mä oon nyt, on niiiiiin kaukana siitä mitä olin ennen lapsia, ettei lohduta yhtään vaikka olisinkin jonkun mielestä edelleen ihan ok.

Lapsiani rakastan ja vartalonikin kanssa opin elämään, mutta kyse oli siis alasti olemisesta muiden seurassa - se on mielestäni epämiellyttävää.

Vierailija
5/5 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin säilyneet rinnat, joita kehtaisin näyttääkin, mutta mulla on leikkausarpia niin paljon, että häpeän kroppaani. Lisäksi mulla on reisissä selluliittiä.