KOUVOLA! Missä nykyään 20-30-vuotiaan käy " alottelemassa" ja yöntunteina tanssimassa ja juomassa?
Kommentit (9)
täällä vastailee siis päälle 20 v. :)
Siis on täällä esim. Amarillo ja Onnela, mut mua ei henk. koht. nappaa yhtään.
Mulligans on ihan ok 20 - 30 -vuotiaille.
Kouvolan baarit on ihan syvältä, mieluummin käyn muissa kaupungeissa juhlimassa.
ja muistan omassa nuoruudessani, kun olin noin 20v, että Kouvolassa oli vielä vaikka mitä mestoja, joissa parveili satapäin nuoria lauantaisin. Nyt on on miehen kanssa käyty joskus, niin ei nuoria näy missään!
Siis nykyajan nuoret käy tosi vähän bilettämässä... Tämä on oma käsitykseni. Ennenvanhaan oli ihan pakko käydä vähintään lauantaina jossain yökerhossa.
Nykyisin käydään hyvä jos kerran vuodessa, 2-3 paikkaa kierretään.
oli Illusion ja Rubiini olemassa. Silloin oli kummassakin aina tupa täynnä.
Ei sellaista taida nykyään ollakaan? Aiemmin Kouvolasta käytiin myös Sommelossa porukalla taksilla, siis 20+ikäiset. Ei enää varmaan?
Nimenomaan: Kova mesta :)
Nykyään siinä tilalla taitaa olla Onnela.
Noista Sommelokeikoista en osaa sanoa. Itse en käynyt, eikä minun kaverit. Mutta, esim Valkealasta ja Anjalankoskelta tultiin isolla porukalla, tilataksilla, Kouvolaan bailaamaan.
Vierailija:
Juu, Rubin oli kova mesta
Ei sellaista taida nykyään ollakaan? Aiemmin Kouvolasta käytiin myös Sommelossa porukalla taksilla, siis 20+ikäiset. Ei enää varmaan?
eli nykyisen hansan paikalla se silloin oli. Siinä oli yökerho paikallaan! Uudessa Rubiinissa en käynyt, Onnelassa sen sijaan pistäydyin kerran kun poikkeasin kotikonnuilla. Me oltiin silloin aloittelemassa Amarillossa. Amarillosta tykkäsin, Onnelasta en.. on varmaan ikä ajanut ohi..
mutta sitten meno oli aika hyytyi kun sijainti vaihtui sinne nykyiseen Onnelaan.
Vaakunahan oli myös jossain vaiheessa paikka jossa " kaikki kävi" mutta sitten tuli se Amarillo, joka ei ollut kovin onnistunut ratkaisu.
Vähissä on vaihtoehdot...
Jos oot lähemmäs 30 v. niin Mulligans lienee paras vaihtoehto...
Melkein sitä silloin " ennen vanhaan" käytiin aina
joko Rubinissa tai Reberbahnilla.
Noista uusista paikoista ei hajuakaan, kun en enää paikkakunnalla asu.
Niin, ja vaakuna tietenkin oli hyvä paikka!
Sinne voisin vieläkin mennä jos sattuisi hyvä esiintyjä ..
terveisiä kouvolaan!
Mitä oon siellä käynyt, tuntuu että kaikki ovat vanhempia, vaikka ite oon jo yli 30v.