Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen ' olet mitä syöt' , siis se lihava nainen opiskeli th:si? :D

Vierailija
19.04.2008 |

Eikä tiennyt, että jokailtainen sipsien ja karkkien mässäily lihottaa? Kertoi vielä, ettei ole koskaan liikkunut. Miten tollanen henkilö voi opiskella alaa, jossa sun pitäisi olla esimerkkinä ihmisille? Miten voit uskottavasti antaa verenpaine/kolesterolineuvontaa ja laihdutusohjeita, kun itse olet sairas ja lihava?!

Ei mee jakeluun. Minusta terkkarien pitäisi huolehtia omasta terveydestään ensin ja sitten vasta alkaa lässyttämään siitä muille.

Mua ei ainakaan jonkun lihavan tädin neuvot kiinnostaisi yhtään.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotti samaan aikaan mun kanssa. Luulen että on raskaana nyt :). Mukava tyttö.

Vierailija
2/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oli ohjelmaan hakeutunut? Ihan näin villi veikkaus kun en ohjelmaa katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaminen ja kieli ovat nimittäin sitä tasoa, ettei noilla taidoilla viestinnän maisteriksi valmistuta - tai sitten on skipattu kirjoittamisen, kielenhuollon ym suomen kielen kurssit.

Vierailija
4/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi huonoista tottumuksistaan eroon.

Vierailija
5/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei sinänsä kerro kielellisestä osaamisesta sitä eikä tätä. En ymmärrä kommenttiasi, voisitko tarkentaa ja kertoa täsmällisesti, mikä aloituksessa mielestäsi todistaa väitteesi?

Inhoan tuollaista halpahintaista mitätöintiä. Vaikka ap:n aloitus onkin substanssiltaan tooooodella heikko.

Vierailija:

kirjoittaminen ja kieli ovat nimittäin sitä tasoa, ettei noilla taidoilla viestinnän maisteriksi valmistuta - tai sitten on skipattu kirjoittamisen, kielenhuollon ym suomen kielen kurssit.

Vierailija
6/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan avoimesti kertoi syömisistään ja siitä kuinka vaikeaa se tapojen parantaminen tulee olemaan.

Minusta hän sain mahtavasti omakohtaista kokemusta siitä ettei laihduttaminen ja terveiden elämäntapojen ylläpitäminen ole aina niin helppoa.

Minä ainakin ottaisin laihdutuskäskyjä (vinkkeja ym) mielummin henkilöltä, joka oikeasti kokemuksen kautta tietää mitä se on, kuin aina laihana olleelta.

Tsemppiä Essille ja onnittelut raskatumisesta, jos tieto on totta!

Vierailija
7/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuiko se vielä siitä lopputuloksesta? Minusta se muuten oli tosi nätti tyttö, ja se lopputulos oli mahtava, toivon vaan, ettei repsahtanut takaisin suklaansyöntiin.

Vierailija
8/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jalassa roikkui kaksi 3-vuotiasta kaksosveljeä tappelemassa ja vauva taasen tississä kiinni. Oli minun vuoroni hengähtää, mutta mies pakeni ulos tupakalle.

vaikka mitäpä se kellekään kuuluu, mikä koulutukseni on. Voisinhan väitää tässä ihan mitä tahansa. Jospa olenkin...kokki? Tai kenties lakimies? Lähihoitaja? Opettaja?

Viimeisin pointti oli juuri se, mitä aloituksella hain: kuka luottaisi kampaajaan, jolla oma tukka on kyrvähtänyt permanentattu hamppukasa? Tai kosmetologiin, jonka oma meikki on hirvittävä? Tai opettajaan, joka ei tiedä, kuka on Suomen presidentti?

ap

Vierailija
9/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisia ongelmia ei ratkota pelkällä ravitsemusopilla.

Vierailija
10/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi kauniiksi muuttui tuon kuurin myötä. Alkupaino oli 89 kg ja lopussa taisi painaa reilut 70 kg.

Vierailija
11/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naurattaa ; )

Vierailija
12/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tahansa kykenee siihen, varsinkin kun tv-kamerat seuraa tilannetta. Pointti on, että ko. henkilö EI TIENNYT asioista mitään, huuli pyöreänä kuunteli sen ravitsemusterapeutin ohjeita...hÄ? ai mitä? jaa, että kalaa pitäisi syödä? Eikä enää suklaata? mitä ihmettä? Mikä viskeraalinen rasva? miksi sitä, miksi tätä. Eli tämän tytön TIEDOISSA oli ne puutteet.

Ja tietenkin...miksi on päästänyt itsensä moiseen kuntoon. Luulisi th-alalla opiskelevan tietävän, miten vaarallista tuollanen ylipaino on.

Vierailija
13/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on reseptit, kunto-ohjelmat jne. ja tietenkin se paine, että ohjelma tulee telkkarista. minuun moinen ei ainakaan tee vaikutusta.

Vierailija
14/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja ei minusta alussakaan ollut mitenkään häiritsevän iso, lopussa oli oikein kaunis kyllä :-) En kyllä usko, ettei hän olisi mitään oikeanlaisesta ravinnosta tiennyt etukäteen, mutta ohjelman formaatti nyt on sellainen, että kaikki asiat pitää kertoa niinkuin jollekin idiootille ;-) Ihankuin kukaan ylipainoinen ei tietäisi, minkälainen on terveellinen ruokavalio.

Itsekin olen pikkuisen ylipainoinen ja minusta tulee toivon mukaan ravitsemusterapeutti, joten tietoa kyllä riittää, mutta itsekuria ilmeisesti ei. Sitäpaitsi muutamat tutkimukset ovat osoittanut, että lievästi ylipainoiset elävät pisimpään, joten ei ylipaino aina tarkoita sitä, että on vaan plösö, laiska ja tyhmä ihminen, joka vetää pelkkiä hampurilaisia päivät pitkät eikä koskaan liiku ;-)

Vierailija
15/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi laiha ei ole sama asia kuin terve. Minunkin tuttavani on todella laiha, ja monet ihailevat hänen kroppaansa. Vain muutama ihminen tietää millaisin keinoin laihuus on saavutettu.

Vierailija
16/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa toki sain tietoja terveellisistä ruokatavoista, mutta ei se heti saanut minua laihduttamaan. Rupesin liikkumaan ja hoikistuin vasta, kun kypsyin omaan ulkonäkööni ja siihen, etten tahtonut enää löytää kivoja, sopivia vaatteita kaupoista. Että sellaset syyt tällä hoitoalan ammattilaisella.

Näillä syömisasioilla ei oo kauheesti tekemistä tiedon ja koulutuksen kanssa. No, onpahan nyt omakohtaista kokemusta painonpudotuksesta ja sen " helppoudesta" . Helpompi on keskustella asiakkaan kanssa laihduttamisesta ja sen ongelmatiikasta, kun itse tietää, ettei se niin yksinkertaista ole. Ruokatavat, kun istuvat ihmisessä tiukassa. Sen toki myönnän, että jos terveysvalistaja on kovin ylipainoinen tai polttaa ketjussa, niin ei hän työssään ole kovin uskottava.

Hienosti tuo ohjelman tyttö itsestään kilot pois sai! Vaikeus koittaa sitten, kun yrittää painoaan tietyssä kohdassa pitää. Repsahtamisen riski on aina iso.

Vierailija
17/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näillä eukoilla on oma elämä tuollaista, penskat tappelee, vauva roikkuu tississä ja ihq mies pakenee vetämään tupakkaa pihalle, niin mitä muuta he voivat tehdä helpottaakseen omaa kurjaa jamaansa?!

Laittaa av:lle vittumaisen viestin, joka useimmiten kohdistuu toiseen naiseen!

Soooo typical.

Vierailija
18/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en pidä uskottavana terveydenhoitajaa tai lääkäriä, joka puhuu terveellisestä ruokavaliosta ja on itse noin paljon ylipainoinen. Tyttö/nainen oli oikein kaunis ja viehättävä, mutta kyllä minä ainakin järkytyin kun se kaapin sisältö kaikkine suklaapatukoineen ja sipseineen paljastui. Toisaalta terveellinen elämä ei ole välttämättä helppoa, mutta kyseisen henkilön ruokavalio oli kyllä äärimmäisen vinoutunut.

Ja mitä tulee tosiaan ammatilliseen kompetenssiin, hän voisi olla erittäin hyvä th ylipainoisenakin, mutta ei uskottava kaikin osin.

Vierailija
20/54 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastuin anoreksiaan 14 vuotiaana, kun koko ajan sai kuulla olevansa lihava (pituuteni 169 cm, paino silloin 59 kg). Sairaalasta pääsi pois, kun painoin 45 kg. En enää muista, miten paljon painoin, kun jouduin sairaalaan. Nykyään pyrin syömään terveellisesti ja olemaan esimerkkinä lapsilleni (3 kpl) enkä laihduta enää ikinä! En ikinä toppuuttele lapsiani esim. keksien kanssa kahvipöydässä tai nälvi heidän painostaan. Tätä nykyä painan 65 kg.