Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakka tukki pöntön - miten auki??

Vierailija
12.12.2014 |

Tää on tosi noloa, mutta näin nyt kävi ja pitäisi saada äkkiä pökäle pois pöntöstä ennenkuin mies tulee kotiin! Huuhtelu ei auta, help!! ;(

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:23"]Tää on tosi noloa, mutta näin nyt kävi ja pitäisi saada äkkiä pökäle pois pöntöstä ennenkuin mies tulee kotiin! Huuhtelu ei auta, help!! ;(
[/quote]

Miksi mies ei saa tietää asiasta? What? Jos et itse saa niin eiköhän mies tiedä ratkaisun, tai sitten saay nyt heti soittaa jonnekkin putkifirmaan.
[/quote]
Ahaa, se et siis ollutkaan sinä itse joka sonti pytyn tukkoon, vaan talkkari, postiljooni tms, ja siksi se pitää saada rassattua ennenkuin ukko tulee ja arvaa mitä peliä on pidetty. Hyi sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti "Pakko saada pois ennen kuin mies tulee kotii." ei ihme, että joillain miehillä on kuvitelmia siitä ettei naiset käy kakkalla. Olette varmaan todella luonnollisesti toistenne seurassa, jos sua huolestuttaa, että mies saa tietää, että säkin käyt kakkalla ja olet vielä tukkinut sillä pöntönkin.

Vierailija
44/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:45"]

Ja 15 tiedoksi, että kyllä se kakka oli :) ei ole tapana heitellä ripsentaivuttimia pönttöön, ei edes noita tampooneja :) ap

[/quote]

Tuskin se se kakka oli vaan varmaan liikaa paperia. Ensi kerralla vedä kerran heti pökäleen ulostulon jälkeen ja vielätoisen kerran pyyhkimisen jälkeen.

Vierailija
45/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:45"]

Yäk ja yök. Miten kehtaatte paskantaa liian isoja pötköjä? Itse pilkkaisen sulkijalihaksellani megapötkön kahdeksi pienemmäksi, jos tuntuu sitä, että tunnelista on tulossa liian suuri tavarajuna. Jokaisen naisellisen naisen perustaito.

[/quote]

Joo niin tein näkin ihan lapsesta lähtien. On ihan karseat peräpukamat vaivanneet parikymppisestä lähtien. Tiiä sitten onko yhteyttä, mutta toisaalta ummetusta ja äheltämistäkään ei ole ollut altistamassa. Nykyisellään ei edes kärsisi kakkaa sulkijalla pilkkoa, mieluummin paskoo vaikka pytyn tukkoon. Että mieti nyt vielä kertaalleen sitä tavarajunan pätkimistä sisko hyvä.

Vierailija
46/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ovi raolleen ennen kuin miehesi tulee, sekoittele paikkoja ja teeskentele tajutonta. Ei kai tuossa muukaan auta. :( Toki voit pakata kamasi ja häipyä sekä hankkia uuden henkilöllisyyden.

Vierailija
49/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt sitten ilmeisesti olen tällainen luonnonoikku, mutta mielestäni tuo nyt vain on ällöttävää ja noloa jo ilman, että mies saisi tietää mun jättipaskani tukkineen pöntön. Ja koska asia kerran ratkesi, niin eihän tässä enää mitään ongelmaa ole? :) ap

Vierailija
51/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:46"]Minä nyt sitten ilmeisesti olen tällainen luonnonoikku, mutta mielestäni tuo nyt vain on ällöttävää ja noloa jo ilman, että mies saisi tietää mun jättipaskani tukkineen pöntön. Ja koska asia kerran ratkesi, niin eihän tässä enää mitään ongelmaa ole? :) ap
[/quote]

Niin mikä ratkesi?

Vierailija
52/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pöntöllä istuessani onnistunut pieremällä kehittämään pönttöön sen verran painetta, että vesilukko on tyhjentynyt. Tosin ei se kyllä tukossa ollut.

Vierailija
53/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:46"]Minä nyt sitten ilmeisesti olen tällainen luonnonoikku, mutta mielestäni tuo nyt vain on ällöttävää ja noloa jo ilman, että mies saisi tietää mun jättipaskani tukkineen pöntön. Ja koska asia kerran ratkesi, niin eihän tässä enää mitään ongelmaa ole? :) ap
[/quote]

Niin mikä ratkesi?
[/quote] siis sain sen pöntön auki sillä pussikikalla, jonka joku ystävällinen palstalainen neuvoi :) ap

Vierailija
54/71 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:48"]Olen joskus pöntöllä istuessani onnistunut pieremällä kehittämään pönttöön sen verran painetta, että vesilukko on tyhjentynyt. Tosin ei se kyllä tukossa ollut.
[/quote] heh, tuo on jo taidetta :D ap

Vierailija
55/71 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhupumpulla tai sitten kovalla paineella vettä sinne

Vierailija
56/71 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pää pönttöön. Ime suu täyteen Bacea. Käy pykläämässä miehen tyyniliinan alle. Tee se niin monesti jotta pönttö tyhjä.

Vierailija
57/71 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pilkoin juuri kakan hammastikulla ;)

Vierailija
58/71 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tarvii muuta kuin normaali veto ja ämpärillä kuumaa vettä perään. Se on ihan vakio keino jos maha on ollu jumissa useamman päivän.

Vierailija
59/71 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä tarvii muuta kuin normaali veto ja ämpärillä kuumaa vettä perään. Se on ihan vakio keino jos maha on ollu jumissa useamman päivän.

Juu niin on tämä vakiokeino!

Apua! Menikö vessasi tukkoon, eikä viemäripumppua ole vielä tullut hankittua? Ei, hätää, sillä tällä putkimiehen vinkillä viemäri aukeaa tehokkaasti ilman apuvälineitä. 

Viemäripumppu on tehokas työkalu, jolla tukkoon mennyt vessanpönttö aukeaa hetkessä. Harva meistä kuitenkaan omistaa viemäripumppua, sillä sen arvon ymmärtää vasta tilanteen sattuessa.

Vaikka et tätä apuvälinettä omistaisikaan, apu on kuitenkin lähellä. Tarvitset ainoastaan hieman nestemäistä pesuainetta, kuten tiskiainetta tai nestemäistä pyykinpesuainetta.

Putket auki pesuaineella – näin se toimii

Kaada noin desin verran nestemäistä pesuainetta WC-pönttöösi. Saippua on vettä raskaampaa, jolloin se valuu itsestään pöntön pohjalle.

Anna aineen vaikuttaa 20–30 minuuttia. ...

Kaada kuumaa vettä pönttöön ja tukoksen pitäisi poistua kuin itsestään.

Vierailija
60/71 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käellä tökkäät vauhtia